רכש למאהבת יאכטה במטבעות בטקוין

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

האישה חשפה את "האירוע" במקרה לגמרי לאחר שחברת הביטוח ביקשה אישור חידוש הפוליסה עבור היאכטה

לפני כשש שנים, רכש תושב הצפון בן 58 ב-150 אלף דולר 400 מטבעות בטקוין. העיסקה הזו התבצעה באפריל 2015 כשכל מטבע בטקוין עלה 356 דולר. ב-1 במרץ השנה הגיע הבטקוין לשיא של 58 אלף דולר למטבע אחד. בשלב מסוים ערכן של המטבעות שהיו בידיו הגיע ל- 23 מיליון דולר.

אשתו, בתחילת שנות החמישים לחייה, שלא היתה צד לרכישה, כמו גם לעסקאות אחרות, גוללה סיפור מדהים בפני פרקליטיה עורכי הדין שרין וגדלי סולן. בין היתר גילתה האישה כי לפני שנתיים, החליט בעלה להמיר מעט מהמטבעות שהיו ברשותו ורכש יאכטה שעוגנת במעגן  היאכטות בהרצליה. היאכטה נרכשה בהשקעה של מיליון וחצי דולר. "התברר לי שזה היה טיפה בים מכמות המטבעות שהיו ברשותו ועדיין ברשותו", סיפרה האישה. "זו גם הסיבה שהוא לא טרח לעדכן אותי, לא על רכישת המטבעות ובטח לא על היאכטה".

לאישה התברר, כך סיפרה לעורכי דינה, כי היאכטה נרכשה כ"בית מגורים" עבור המאהבת שלו, שבשלוש השנים האחרונות, התגוררה ביאכטה והוא היה מגיע מהצפון פעם-פעמיים בשבוע ומתארח שם, ואפילו לן ביאכטה המפוארת מפעם לפעם.

עורכת הדין סולן הדגישה, כי היה לאישה לא מעט מזל בסיפור הזה, אבל בעיקר ביש מזל לבעל. "הכל נחשף לגמרי במקרה", סיפרה האישה. "בעלי והמאהבת שלו המריאו יחד לחו"ל ממש לפני כחודש ולרוע המזל סוכנות הביטוח ניסתה לאתר את "הבעלים", של היאכטה, במשך יומיים, אבל ללא הצלחה, ואז הגיעו די במקרה אלי. התגובה הראשונה שלי היתה "איזה יאכטה?… אין לנו יאכטה!!!"

בעצת עורכת הדין סולן פעלה האישה במהירות, כשבעלה עדיין שוהה בחו"ל היא ביקרה על היאכטה והבינה כי עליה מתגוררת אישה צעירה. היא אפשרה לחברת הביטוח לחדש את הפוליסה, אבל שכרה בלש שחזר עם ממצאים ברורים.

הבעל נחשף לכל המידע שאספה אשתו ונדרש לעזוב את הבית. בני הזוג נשלחו לגישור אבל ברור כבר עכשיו כי הם ילכו לפירוק שיתוף והליך גירושין. במצב הזה האישה תזכה בעשרות מיליוני שקלים. השאלה אם הבעל יוותר כל כך בקלות שכן אשתו עבדה כמזכירה בבית ספר וההון שנצבר הוא בעיקר בגלל עסקאות נדל"ן, בורסה ומטבעות מבוזרים, שביצע הבעל כמעט לבד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.