פעילות מהירה הביאה למעצר חשוד ותפסו אקדח שככל הנראה זמן קצר לפני כן היה מעורב בארוע ירי

פוזיציה!
פוזיציה!

לפנות בוקר צוות שוטרים בנצרת הבחין בקטנוע ועליו רכובים 2 גברים,כשהבחין נהג הקטנוע בשוטרים הגביר את מהירות נסיעתו והחל להימלט לכיוון הכפר ריינה.במקביל התקבל דיווח שמוקדם יותר בנצרת עילית נשמעו קולות ירי ומהמקום נמלט קטנוע העונה לתיאור. בשלב מסויים שני הרוכבים נטשו את הקטנוע וברחו רגלית.במרדף רגלי שביצעו השוטרים נעצר חשוד אחד(25 ריינה)והאחר הצליח להימלט מהמקום.
השוטרים ביצעו סריקה בסמוך למקום בו נעצר החשוד ותפסו אקדח ומחסנית.במהלך הסריקות בשטח לאיתור החשוד הנוסף שנמלט, הגיע רכב וממרחק חשוד ביצע ירי לעבר השוטרים שערכו חיפושים ונמלט מהמקום,ללא נפגעים בארוע.
בהמשך בוצע חיפוש בכפר ריינה בביתו של החשוד שנעצר,במהלך החיפוש נעצר אחיו(22 ריינה)ובנוסף נתפסו ונגררו רכב,אופנוע והקטנוע שננטש על ידי החשודים.
העצורים יובאו הערב עם צאת השבת לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום נצרת. *זהות מעורבים נוספים באירועים החמורים ידועה ומבוצעות פעולות לאיתורם ומעצרם.*
*במשטרת ישראל רואים בחומרה ניסיונות לפגוע בשוטרים הממלאים תפקידם, ותמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות של חשודים והמסייעים בידם בשילוב כל האמצעים לאיתור ומעצר של כלל המעורבים והבאתם לדין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.