בבית האבות הספרדי בחיפה חיסנו את כל הדיירים ואנשי הצוות

בבית האבות הספרדי בחיפה חיסנו את כל הדיירים ואנשי הצוות

במאמץ של המנכ"ל ושותפיו לניהול הוקדמו החיסונים

בבית האבות הספרדי בחיפה, הצליחו להקדים את מועדי החיסונים נגד קורונה לכל מאות דיירי הבית וצוות העובדים המיומן והמסור שקיבלו כבר את שתי מנות החיסון.

ירון רז, מנכ"ל בית האבות יחד עם שותפיו המנהלים עשו מאמצים עילאיים על מנת לקבל את חיסוני הקורונה כמה שיותר מוקדם. המאמץ נשא פרי והם הצליחו להקדים את מועד החיסונים במספר ימים .

צוותי בית האבות נרתמו למבצע החיסונים החשוב לבריאותם של דיירי הבית ולצוות העובדים. עדי מתתיהו, סמנכ"ל בית האבות המוביל את פרויקט החיסונים בבית האבות יחד עם אילנית פולק, מנהלת קשרי לקוחות האחראית על הפקת היום, עמלו יחד עם הצוותים הרפואיים והסיעודיים להצלחת שני ימי החיסונים שעברו ללא אירועים חריגים כאשר נרשמו אחוזי התחסנות גבוהים.

אנט ואן דר לינדן, מנהלת משאבי אנוש דאגה להעניק שי למתחסנים ולעודד את המתלבטים. מנהלת הסיעוד  טניה אלשטיין הגיעה לבית האבות יחד עם אחיות לשכת הסיעוד לעודד את הצוותים להתחסן ולתת דוגמא אישית. טניה סבסטיאנוב אחראית תרבות דאגה לתלות ברחבי הבית פלקטים עם מסרים בנוגע לחשיבות החיסון. צוות השיווק בבית האבות הכין סיכת מתחסן לכל עובד עם הסלוגן "מתחסנים ושומרים על הבית" הסיכות הוענקו לעובדים מיד לאחר החיסון.

 את החיסונים ביצעו צוותי מד"א שהגיעו  לבית האבות, תודרכו והתקבלו במאור פנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.