יו"ר אומץ פליצ׳ה פלד משבח את המשטרה וכוחות הביטחון בטיפול בבריחת האסירים

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד צילום אומץ

תנועת אומ״ץ שולחת מילות עידוד לפעילות משטרת ישראל, מג״ב והכוחות הנוספים
בניהול ותפקוד אירוע בריחת האסירים

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, שלחו בשבוע שעבר מכתב עידוד למפכ״ל רב ניצב קובי שבתאי לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר לביטחון פנים עומר ברלב ולרמטכ״ל אביב כוכבי בו הם מבקשים לציין לשבח את משטרת ישראל והעומד בראשה וכן את הכוחות כולם אשר פעלו סביב השעון במטרה ללכוד את האסירים הנמלטים.

במכתב מבקשים ראשי התנועה לחזק את ידי משטרת ישראל, מג"ב וכלל כוחות הביטחון בפעולותיהם הנחרצות והמקצועיות בנחישות ובדביקות במשימה, תוך התמדה אין קץ לתפיסת האסירים הביטחוניים אשר ברחו מכלא גלבוע.

עו"ד יצחק מינא יו"ר המועצה הציבורית ליד אומץ. צילום פרטי אומץ

כותבים ראשי התנועה: ״ נראה כי במבצע זה פעלו ופועלים כוחות רבים של משטרת ישראל בפיקודו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, אשר השכיל להפעיל את כוחותיו באופן מידי ותכליתי, תוך פריסה באזורים נרחבים במקביל והתמקדות במקומות אשר שימשו כצירים מרכזיים למנוסת המחבלים״.

באומ״ץ מציינים כי אין ספק כי בפעילות זו המשטרה והשב"כ פעלו בשיתוף פעולה מלא בתחום המודיעיני כולל תחקורי שטח והליכה בעקבות במס' צירים, דבר אשר הביא לכך שגם הציבור הערבי באותם צירי מנוסתם של המחבלים, שיתף פעולה עם הכוחות, ואף סייע במעצרם של החלק הארי שבהם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.