שר החוץ אלי כהן וחה"כ אליהו רביבו בבשורה משמעותית לחסידי ברסלב ורבבות ישראלים הטסים בחג ראש השנה הבא עלינו לטובה לבקר בקברו של רבי נחמן מברסלב

שר החוץ אלי כהן קיים לאחרונה שיחה עם חה״כ אליהו רביבו (הליכוד), המזוהה עם חסידות ברסלב ומייצגה בכנסת, ובמהלך השיחה תואמה בין השניים שורת צעדים משמעותיים להקלה על העולים לרגל אשר פוקדים את קברו של הרבי.

בין היתר, הוחלט כי השניים יפעלו ביחד עם שר ירושלים ומסורת ישראל, הרב מאיר פרוש, להתרת חסמים למבקרים, יצירת ציר תחבורה שיאפשר מעבר באזורי לחימה, הגברת האבטחה בשילוב המל״ל וכן סיוע קונקרטי נוסף של משרד החוץ.

בנוסף, במהלך השיחה הועלתה האפשרות לבחון נסיעת עבודה משותפת למולדובה השכנה, אשר בה מצויים כיום המעברים היבשתיים המשמעותיים ביותר לאוקראינה, וזאת על מנת לבחון כיצד ניתן להקל על המעבר לכיוון היעד.

שר החוץ אלי כהן: ״גם השנה יסעו עשרות אלפי ישראלים לאומן לקראת ראש השנה, ומשרד החוץ פועל אל מול הרשויות באוקראינה, בשיתוף המל״ל והמשרד לענייני ירושלים ומסורת, ובימים אלה נבחן נתיב שייאפשר הגעה ושהייה בטוחה. אני רוצה להודות לח״כ אליהו רביבו שנרתם למען הנושא״.

ח״כ רביבו, המקפיד בעצמו לפקוד את קברו של הרבי מדי שנה: "אני מודה לשר החוץ, אלי כהן, על הסיוע הרב והתמיכה האדירה עבור רבבות החסידים המגיעים לפקוד את קברו של רבנו. נקראתי לדגל. וכשהרבי קורא לי – אני מתייצב מיד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.