עשרות שגרירים הגיעו לסיור בצפון וביקרו בעיר נהריה

צילום: עיריית נהריה

השגרירים המייצגים מדינות מכלל היבשות הגיעו במסגרת סיור של הוועד היהודי האמריקאי (AJC) הפועל רבות למען מדינת ישראל באמצעות קשרי ממשל ודיפלומטיה. במהלך ביקורם הגיעו לנהריה בכדי לשמוע מראש עיריית נהריה רונן מרלי, על עוצמתה והתפתחותה של העיר וחשיבותה לגליל בפרט ולמדינת ישראל בכלל. ״אני שמח על הביקור החשוב וההבנה הבינלאומית באשר לחשיבותה של העיר נהריה לגליל בפרט ולמדינת ישראל בכלל", ציין ראש עיריית נהריה , רונן מרלי.

40 שגרירים מכל רחבי העולם המוצבים בישראל, הגיעו לבקר בגליל במסגרת סיור שהכין עבורם ארגון AJC (הוועד היהודי האמריקאי) אותו הובילה מנכ"לית הארגון בישראל, אביטל ליבוביץ'. בין המדינות ששגריריהן השתתפו בסיור: צרפת, גרמניה, בריטניה, ספרד, שבדיה, יפן, ברזיל, קולומביה, שוויץ, אוסטרליה, רומניה, זמביה, פרו, יוון, צ'ילה, קוסובו, בולגריה, אסטוניה, לטביה, הרפובליקה הדומיניקנית, הונגריה, האיחוד האירופי ועוד.

לאחר שקיימו תצפית על גבול לבנון במהלכה שמעו סקירה על המצב לאורך גבולה הצפוני של ישראל, הם הגיעו לנהריה למפגש עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. מרלי ששימש בעבר כמפקד עוצבת ברעם, האחראית על הביטחון השוטף של תושבי הגליל בגזרה המערבית של הגבול, סיפר לשגרירים על חשיבותו האסטרטגית של הגליל למדינת ישראל ועל היותה של נהריה עיר מרכזית על גבול הצפון. "נהריה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה. משפחות רבות בוחרות להקים כאן את ביתן. רק עם גליל חזק מדינת ישראל חזקה ואני שמח על הביקור החשוב וההבנה הבינלאומית באשר לחשיבותה של העיר נהריה לגליל בפרט ולמדינת ישראל בכלל", ציין מרלי.

צילום: עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.