ממשלת ישראל הפקירה את הצפון. אין תקווה, אין ודאות והכי חמור אין לנו בטחון

ממשלת ישראל הפקירה את הצפון. אין תקווה, אין ודאות והכי חמור אין לנו בטחון

ממשלת ישראל הפקירה את הצפון. אין תקווה, אין ודאות והכי חמור אין לנו בטחון. עקרו את כיתות הכוננות מנשק, כולם חוששים ממנהרות חיזבאללה ואף אחד לא יודע מתי נשוב הביתה. אנחנו פליטים יו״ר פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ׳ במונולוג עוצמתי שצריך להדיר שינה ומותח ביקורת קשה על מקבלי ההחלטות ואת הנחמה הוא מוצא בעם ישראל

דבריו נאמרו היום בצהריים בקריית מוצקין לשם הועתק בית הספר האיזורי סולם צור שעל גבול לבנון.

תלמידים שפונו מיישובים שונים על גבול הצפון במועצה האיזורית מטה אשר זוכים לקבל הסעות ומגיעים ללמוד בבית הספר שנמצא מעתה בקריית מוצקין.

ראש המועצה האיזורית, משה דוידוביץ׳ המשמש גם כיו״ר פורום יישובי קו העימות היה נחרץ ונקט בעמדה תקיפה מול הממשלה. ״אנחנו בצפון במלחמה על הבית. מאותה שבת שחורה כולם על פקלאות, ספונים בחדרים קטנים משפחות שלמות, בלי שום תקווה והכי חמור בלי בטחון. אין מה לדבר על חזרה הביתה כי אין בטחון. והמדינה תהיה חייבת לייצר לנו ודאות ובטחון. אנחנו מדינה שהתיימרה להיות הסטארט אפ ניישן של הייקום. צריך לדבר בגובה העיניים, בלי סיסמאות ולהיות עם רגליים על הקרקע. את הנחמה אני מוצא בעם ישראל. ומודה לחברי חיים צורי ולקריית מוצקין על הבית החם שפתחו לתלמידינו כאן בעירם. על זה נאמר כשהגלים מתגברים החזקים מתגלים״.
סגן ראש המועצה, אייל רייס: ״קריית מוצקין עשתה פה דבר ציוני גדול והקצתה לנו מתחם שלם של בית ספר עם כיתות לימוד ומרחבים שמאפשרים מפגש ולמידה משמעותית בשגרת מלחמה״.

ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי: ״תושבי גבול הצפון הם אחינו ואחיותינו. מיד כששמעתי על המציאות הקשה עמה הם מתמודדים הצעתי להם להקים כאן את בית הספר. ביני לבין דוידוביץ׳ יש אחוות שריונרים מאז ולתמיד. בתקופה הזו עם ישראל חי ואנחנו כאן כדי לסייע אחד לשני ולתושבים המדהימים מגבול הצפון שהם כרגע במלחמה בחזית הצפונית״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.