מיצג מרגש בכיכר העירייה בנהריה!

צילומי סטילס: מיקי אלקובי
צילומי סטילס: מיקי אלקובי

יותר מ-4 חודשים חלפו מאז פרצה מלחמת 'חרבות ברזל' ששינתה את חייהם של אזרחי ישראל לעד. בעיריית נהריה הציבו מיצג מרגש במיוחד שנועד להזכיר את האירוע שייכרת בדפי ההיסטוריה הלאומית. היום, יום א', נפגשו בכיכר העירייה משפחות הנרצחים והחללים, פצועים מהמערכה בני העיר וכן, משפחתו של החטוף שלומי זיו המתגוררת בנהריה

נהריה מחבקת וזוכרת! ה-7.10 שינה את מדינת ישראל לתמיד. בעיריית נהריה הציבו בכיכר העירייה בשדרות הגעתון מיצג מרשים ומרגש במיוחד עשוי ברזל המתנשא לגובה 3.7 מטרים המורכב מדסקית עם הכיתוב 'יש לי חור ב-🖤' ומחובר לשרשרת בצורת מדינת ישראל ולמרגלותיה שלט 'נהריה כואבת ובוכה'.

את הפסל תכנן שי וקנין הנהרייני ויצר יחד עם שלמה הראל במשך שבועות. מאז הוצב המיצג בכיכר העירייה פקדו אותו רבים מתושבי העיר והאזור שהתקשו להסתיר את רגשותיהם מעוצמתו הרבה והרושם הרב שהותיר בהם. המיצג משלב בין זיכרון הנופלים לבין התפילה להחלמתם של כלל הפצועים, חזרת כוחות הצבא והביטחון לביתם ולחזרתם במהרה של 136 החטופים המוחזקים בעזה.

היום אחר הצהריים, יום א', התקיים טקס מרגש לצד המיצג בהשתתפות קרובי משפחה של הנרצחים והנופלים בני העיר, פצועים מהמלחמה הקשה ובני משפחתו של החטוף שלומי זיו, המתגוררים בנהריה, הנהלת העירייה, נציגי כוחות הביטחון וההצלה בעיר ואורחים נוספים.

"המיצג עוצמתי ומרגש במיוחד", ציינו בעיריית נהריה, "הוא מחבר בין כל חלקי העם ומשקף את התקופה הלא פשוטה העוברת על כולנו. לאחר תיאום שבוצע עם המטה להשבת החטופים ועיריית תל-אביב-יפו, המיצג המרשים יעשה בקרוב את דרכו מנהריה לכיכר החטופים בתל אביב שם יוצג לציבור הרחב שמגיע מדי יום למקום", הוסיפו בעיריית נהריה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.