"יום החינוך החיפאי" נפתח בעשרות אירועי הוקרה לאנשי החינוך

קרדיט צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה
קרדיט צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

כמיטב המסורת החיפאית, מתקיימים החל מהבוקר אירועי הוקרה חגיגיים במסגרת "יום החינוך החיפאי" בכל מוסדות החינוך בעיר.
האירועים נפתחו בקבלות פנים בבתי הספר, במהלכן העניקו הורים ותלמידים אגרות ברכה אישיות לצוות החינוכי ולאנשי המינהלה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים. מורים קיבלו מכתבי הוקרה מתלמידיהם, מהורים ומבוגרי בית הספר, בהם ציינו את המורים אשר הטביעו את חותמם, השפיעו על חיי תלמידים והפכו את שהותם בבית הספר לחוויה ערכית ולימודית משמעותית.

בבתי הספר קישטו תלמידים והורים את חדרי המורים והזמינו עבורם הפעלות שונות, ובהם סדנאות העשרה, הופעות, הרצאות וטיפולים אלטרנטיביים.

במספר בתי ספר החליפו הורים את המורים בכיתות למשך שעה אחת ושוחחו עם התלמידים על חשיבות תפקידו של המורה בעיצוב החברה.

אירועי יום החינוך החיפאי יימשכו היום ויתקיימו גם בתחילת השבוע הבא, ויכללו פעילויות תרבות, העשרה וחברה להעמקת הקשר והדיאלוג בין הורים, תלמידים וצוותי ההוראה והעלאת המודעות להשפעתם המשמעותית של המחנכים על הדורות הבאים.

ממינהל החינוך נמסר: "יום החינוך החיפאי" מעניק לכולנו הזדמנות להציב את העוסקים בחינוך במרכז, ולהודות להם. זהו יום הוקרה שהפך למסורת חיפאית, לכבוד אלה המופקדים על חינוך הדור הצעיר והכנתו לאתגרי המחר העומדים בפניו. אנשי החינוך מתווים את הדרך עבור ילדינו, הם המסייעים להם בהגשמת חלומותיהם, מעודדים ותומכים בהם לאורך תהליך התבגרותם. ביום זה אנו מוקירים הן את צוותי ההוראה והן את התומכים במערך החינוך: הסייעות, אבות הבית, הפסיכולוגים, המזכירות, האחיות ואחרים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.