חברה קדישא חיפה ביוזמה חדשה:

עקיבא וייץ מנכ"ל חברה קדישא חיפה. קרדיט צילומים יח"צ
עקיבא וייץ מנכ"ל חברה קדישא חיפה. קרדיט צילומים יח"צ

הנצחת הנפטרים עם תמונה באתר זיכרון

כל אחד יוכל להוסיף את תמונות יקיריו הטמונים בבתי העלמין של חיפה ותל רגב * לקראת החגים מומלץ להשתמש במנוע חיפוש למקום הקבורה

בחברה קדישא חיפה, פתחו באחרונה ביוזמה חדשה, שתאפשר לכל משפחה, להוסיף בדף זיכרון הקיים באתר חברה קדישא חיפה, שבו רשומים פרטי הנפטר גם את תמונתו.

לצורך השלמת דף הזיכרון עם התמונה, עובדי חברת קדישא חיפה, פונים לבני המשפחות שיקיריהם טמונים בבתי העלמין בחיפה ובתל רגב, מציגים בפניהם את דף הזיכרון שבו שם הנפטרים ומועד הפטירה ומאפשרים העלאת תמונה בלחיצה על לינק המצורף לפנייה.

באותה הזדמנות, מבקשים מבני המשפחה לעבור על פרטי הנפטרים ובכל שאלה ובקשה ניתן לחזור במייל או בכל דרך אחרת למשרדי החברה קדישא חיפה ולקבל מענה מיידי.

לינק לפנייה לחברה קדישא חיפה: https://kdh.org.il/contact-form/

עקיבא וייץ, מנכ"ל חברה קדישא חיפה מציין כי "עד כה הפניות הללו נענות משיתוף פעולה של המשפחות שזוכות בדרך זו, לדף הנצחה תמידי לנפטרים". עוד אמר עקיבא וייץ כי לקראת חגי תשרי והמועדים שבהם נוהגים לפקוד את הקברים בבתי העלמין  "ניתן להסתייע במנוע החיפוש המציין את שם החלקה,  השורה ומספר הקבר של כל נפטר, על מנת להגיע למקום במהירות וביעילות".

החברה קדישא חיפה, המנהלת כמה בתי עלמין זכתה בתחרות של המשרד לשירותי דת והמועצה לישראל יפה ב-4 פרסי יופי של 5 כוכבים בתחרות " בית עלמין נאה ומטופח בישראל יפה" שבה  נבחנה לא רק החזות החיצונית והפנימית של בתי העלמין אלא גם השירות הניתן למשפחות האבלות ולציבור הרחב.

לינק למנוע החיפוש של הקברים בחיפה ותל רגב : https://kdh.org.il/regular-serch/

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.