הוגשו שני כתבי אישום בגין קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף כולל של למעלה מ-25 מיליון ₪

פוזיציה!
פוזיציה!

כתב אישום אחד הוגש נגד מנהל חברה בענף שיפוץ מבנים ועבודות בניין בגין קיזוז חשבוניות פיקטיביות, וניהול פנקסי חשבונות כוזבים בסכום כולל של למעלה מ-21 מיליון ₪ כשמס התשומות הנובע מהם עומד על למעלה מ-3 מיליון ₪. כתב אישום שני הוגש נגד עוסק בענף השיפוץ, בגין קיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקלים

 

כתב אישום ראשון הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא, נגד וליד אבו סנינה (30), מג'לג'וליה ונגד החברה אותה ניהל, א.ס. וליד לבנייה בע"מ, בגין קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ- 3 מיליון שקלים. את כתב האישום נגד הנאשמים השייכים למשרד מע"מ פתח -תקווה, הגיש עו"ד אלכס רוזנוולד, מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, והחקירה נגדו נוהלה על ידי חקירות מכס ומע"מ תל-אביב מרכז.

 

כמצוין בכתב האישום, בשנים 2014-2015, ניכו הנאשמים 45 חשבוניות מס פיקטיביות על שם חמישה עוסקים שונים, וזאת מבלי שבוצעו העסקאות בגינן הוצאו החשבוניות הללו, בסכום כולל של 21,043,989 ₪, הנאשם כלל את החשבוניות הפיקטיביות בספרי הנהלת החשבונות של החברה הנאשמת וניכה את מס תשומות הגלום בהן בסכום של 3,208,188 ₪, בדוחות התקופתיים שהגיש למע"מ.

 

כתב אישום השני הוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, כנגד טאהא חיקמט בן סולימאן (41) עוסק בענף שיפוץ מבנים ועבודות בניין, מכפר קאסם, בגין קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ- 5 מיליון שקלים, כשהמס הנובע מהם עומד על 763,394 ₪.

 

את כתב האישום נגד חיקמט, השייך למשרד מע"מ פתח תקווה, הגישה עו"ד נטלי קצביאן, מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, והחקירה נגדו נוהלה על ידי חקירות מכס ומע"מ ירושלים.

 

כמפורט בכתב האישום, בתקופה שבין החודשים 8/2012 – 10/2014, קיבל הנאשם 21 חשבוניות מס פיקטיביות על שמות שישה עוסקים שונים בסכום כולל של 5,082,514 ₪, כשמס התשומות הגלום בהן עומד על  763,394 ₪, אותו ניכה בדוחות התקופתיים שהגיש למע"מ, וכל זה במטרה להתחמק או להשתמט מתשלום מס.

 

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.