טוטנהאם רוצה את דיבאלה מיובנטוס

זה יכולה להיות העברת השנה באנגליה לפחות. התרנגולים נשארו רק עם הארי קיין כחלוץ והחליטו ללכת ברצינות על חלוץ נוסף ושוחחו עם יובנטוס על האפשרות להחתים את הארגנטיני.
התקשורת הבריטית מדווחת שטוטנהאם רוצה את פאולו דיבאלה שמחירו 80 מיליון ליש"ט ויצרה קשר עם ראשי יובנטוס לאחר שהחלוץ שוחח עם מאמן הקבוצה מאוריציו סארי והבין שעדיף לו לעזוב. טוטנהאם נותרה ללא חלוצים ועם הארי קיין בלבד אחרי שווינסנט יאנסן שהיה פלופ בטוטנהאם נמכר למונטריי המקסיקנית ב-10 מיליון ליש"ט (הגיע מאלקמאר ב-18 מיליון ליש"ט ב-2015) והחלוץ הספרדי פרננדו יורנטה סיים למעשה את חוזה בטוטנהאם. הקבוצה הציעה לו חוזה חדש בו נאלץ לוותר על חלק גדול מ-100 אלף ליש"ט שהרוויח לשבוע. סון הקןריאני יכול לשחק כחלוץ אבל רק כשאין ברירה.
כעת בטוטנהאם מוכנים ללכת בגדול על חלוץ בעל שם באירופה. הקבוצה תצטרך לשבור את שיא ההעברות שלה אחרי שרכשה כבר הקיץ את טנגי אנדומבלה ב-65 מיליון ליש"ט. העיתון טוען שטוטנהאם מאוד רצינית בקשר לדיבאלה ויובנטוס מוכנה לשמוע הצעות. דיבאלה הוזכר גם בפ.ס.ז' אם ניימאר יעזוב ובמנצ'סטר יונייטד. פוצ'טינו חילק שבחים לדיבאלה כששתי הקבוצות נפגשו בליגת האלופות ושכרו 120 אלף ליש"ט לשבוע ביובנטוס לא מהווה בעיה לטוטנהאם. טוטנהאם עוד אמורה להחתים גם את ג'ובאני לו סלסו מבטיס ואת ריאן ססניון מפולהאם.
בתוך כך עקץ מאוריסיו פוצ'טינו את היו"ר של טוטנהאם דניאל לוי כאשר אמר: "יש כאלה שטוענים שאנחנו עושים רכישות מצוינות בטוטנהאם, אבל לא תמיד זה מצליח". מי שעושה את הרכש בטוטנהאם הם לוי והסקאוט סטיב היצ'ן שעבד בעבר בליברפול והביא את לואיס סוארס. כמובן בהתייעצות מלאה עם פוצ'טינו. המנג'ר הארגנטיני התכוון למשל לוינסנט יאנסן ואמר: "כשאומרים שאני מצליח מאוד בהחתמות שחקנים (דלה עלי, אריק דייר, סון) אני אומר שזה לא נכון. תמיד המועדון הוא זה שמחתים שחקנים ולא מאוריסיו. אם שחקן חותם בקבוצה ואנחנו מצליחים כולנו שותפים בהצלחה הזאת, אבל כשהשחקן נכשל תמיד אתם מאשימים את המנג'ר".
www.facebook.com/Zelazo11
פאולו דיבאלה: לא היתה לו הצלחה מסחררת אצל הגברת הזקנה קרדיט: הטוויטר של דיבאלה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.