גידול של 10% בפעילות של שוק המזון במכולות הקטנות בעקבות המלחמהירידה בתשלומים ללימודים אקדמייםהמלחמה נותנת אותותיה במשק הישראלי.

ישראל במלחמה
ישראל במלחמה

על פי נתוני חברת הפינטק V-CHECK ,בשבועיים הראשונים של חודש אוקטובר נראה גידול של 10% בפעילות העסקית בתחום המזון במכולות הקטנות, ביחס לשבועיים הראשונים של ספטמבר. נתון זה מאשש את התחושה שהנוכחות של אזרחי ישראל בבתים מגדילה את הוצאת משק הבית על מזון, בעוד שבתחומים אחרים ניכרת ירידה בהוצאה. הירידה בהוצאה ניכרת בעיקר בתחום התשלום ללימודים אקדמיים, וזאת למרות שחודש אוקטובר הוא החודש הראשון בשנת הלימודים האקדמית. על פי הנתונים, קורסים רבים הוקפאו ולא יחלו במועד המקורי.

חברת הפינטק V-CHECK, אשר פיתחה את הצ'ק הדיגיטלי הראשון, מהווה פלטפורמה לשליחת תשלומים ומערכת גבייה חכמה, ללא תפיסת מסגרת אשראי ובהפקדה ישירה לחשבון הבנק. המערכת צברה תאוצה בעיקר בין עסקים (B2B) ובקרב בתי עסק שהצרכנים נדרשים לתשלומים גבוהים של אלפי שקלים בכל תשלום. הפלטפורמה מהווה מערכת תשלום, בין היתר, בין מכולות קטנות לחברות מזון גדולות, כגון, יוניליוור ודיפלומט וכן בין מוסדות לימוד אקדמיים, מכוני אסתטיקה ושירותי ייעוץ (חברות שיווק, עורכי דין וכו׳).
מנכ"ל ומייסד V-CHECK, קובי רם: "ימי הלחימה שמתווספים לתקופת החגים יצרו חודש מאתגר במיוחד מבחינה עסקית ותזרימית לבתי עסק רבים. אנו רואים גידול בפעילות בתחומי המזון, אך קיטון בפעילות בתחומים האחרים. העובדה שהתשלום בצ'ק דיגיטלי לא תופס מסגרת אשראי בהחלט מסייעת לעסקים הקטנים שפועלים באמצעותנו. יחד עם זאת, יש ציפייה שאנחנו שומעים, מעסקים קטנים בעיקר, שהמדינה תסייע להם לצלוח את התקופה, אחרת אורך הנשימה שלהם במציאות הזו – ייפגע".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.