אמו של לוחם התאהבה בחבר של בנה הלוחם

אמו של לוחם התאהבה בחבר של בנה, הם נישאו אבל הסוף לא שייך לאגדות

זה סיפור שיש בו הכל. עזות מצח, בגידה ובעיקר הרבה מאוד זעם וכאב. זוג הורים שחיו באושר 23 שנים וגידלו שלושה ילדים, נאלצו להתגרש בגלל חבר של בנם

התפנית בסיפור שהתרחש לפני כשלוש שנים, נרשמה בחודש האחרון. תחילתו של הסיפור במעשה יוצא דופן של בנם הלוחם של זוג אמיד במיוחד, להם שלושה ילדים. הבן הבכור שירת ביחידה קרבית. אחד הלוחמים ביחידה הגיע לשירות הצבאי מבית קשה מאוד. עד כדי כך קשה, שהוא לא היה מנצל את סופי השבוע לחופשות והיה מעדיף להישאר בבסיס.

בתביעת הגירושין, שהגיש לפני כשנתיים אביו של הלוחם, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, הוא גולל סיפור קשה. "הבן שלי הביא לסופי שבוע, אחת לכמה שבועות, את חברו החייל. החבר,  הלוחם, עורר לא מעט אמפתיה בגלל הרקע ממנו הוא הגיע. הוא הפך לבן בית אצלנו".

האב סיפר עוד כי רק אחרי חודשים ארוכים, הבין כי הגעתו של הלוחם, שהוריו התגוררו בישוב בצפון, לא היתה תמימה כזו. "הבנתי שמשהו קורה, אבל לא רציתי להאמין למה שאני מבין" סיפר בשעתו. "לבסוף הבנתי שאשתי מנהלת רומן עם החבר של הבן, הלוחם הקרבי המהולל".

אחרי שהדבר נחשף, נותק הקשר בין שני הלוחמים. הבן עזב את היחידה, הלוחם השתחרר מצה"ל שנה לאחר מכן, אבל שמר על קשר עם אמו של חברו הלוחם גם אחרי השירות. "העלבון והכאב לא הרפו, והתגרשנו" סיפר הבעל. חודשים ספורים אחר הגירושין, נישאו החייל ואמו של הלוחם, ואף הצליחו להביא ילד לעולם.

הטוויסט בעלילה התרחש בחודש האחרון, כשהחייל הנשוי, פנה לעורכת הדין סולן שייצגה בסיבוב הוקדם את הבעל הנבגד וביקש להגיש בקשה למשמורת על בנו הפעוט. "פגעתי בחבר, פגעתי בעצמי, פגעתי בכולם" אמר וביקש להיכנס להליך של גירושין עם אמו של חברו שאיתה התחתן והביא ילד לעולם.

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.