אירועי יום הזיכרון: העיר נהריה מתייחדת עם זכר הנופלים

אירועי יום הזיכרון: העיר נהריה מתייחדת עם זכר הנופליםאירועי יום הזיכרון: העיר נהריה מתייחדת עם זכר הנופלים
צילומים: מיקי אלקובי ועיריית נהריה

טקס האזכרה הממלכתי לזכר הנופלים התקיים היום, יום רביעי, בבית העלמין הצבאי בנהריה, ושמות הנופלים מוקרנים על לוחות אלקטרוניים בשדרות הגעתון.

הבוקר (יום ג') התקיים טקס האזכרה הממלכתי בבית העלמין הצבאי בנהריה, במעמד המשפחות השכולות, נציג המדינה, ח״כ זאב אלקין, ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ראשי הרשויות בגליל המערבי, נציגי צה"ל וכוחות הביטחון.

במקביל באותה השעה, התקיים טקס עירוני מרגש שהיה פתוח לציבור ברחבת כיכר העירייה, בהשתתפות הנהלת העירייה, חברי מועצה, בעלי עסקים ותושבים.

אירועי יום הזיכרון נפתחו אמש (יום שני), בצפירת דומייה ולאחריה התקיים הטקס העירוני בגל-עד בגבעת אוסישקין בהשתתפות המשפחות השכולות, עיריית נהריה, רונן מרלי, רב העיר, הרב ישעיהו מייטליס, חברי מועצת העיר, יו״ר יד לבנים נהריה, גב׳ סימה רוזנבאום, נציגי צה״ל וכוחות הביטחון.

״אני מאמין גדול במדינת ישראל, באנשים, בעם ישראל, בָּציונות, ביכולת שלנו להתאחד, לגדול ולצמוח, כיחידים וכעם. אם לא נהיה מאוחדים- לא נהיה כאן. רק יחד נוכל להמשיך את מורשת הנופלים- לָנֶצַח!", אמר ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, בנאומו אמש בטקס. ״במשימה החשובה מאין כמוה, על הגנת המולדת, אנו עם אחד וּמאוחד – אין שמאל או ימין, אין דתי או חילוני, אין עולה חדש או יליד הארץ, אחים אנחנו, אחים לנשק, אחים ושותפים לגורל״, הוסיף מרלי.

במהלך יום הזיכרון מוצב בכיכר העירייה משמר כבוד של תלמידי בתי הספר התיכוניים בנהריה, לצד נר זיכרון לזכר הנופלים.

בבתי הספר ברחבי העיר, התקיימו טקסי זיכרון ומפגשים מיוחדים לציון היום. לאורך כל היממה מוקרנים שמות הנופלים בני ובנות העיר נהריה, על הלוחות האלקטרוניים המוצבים בשדרות הגעתון, רחובה הראשי של העיר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.