יום טיול לעובדי בית האבות הספרדי

יום כיף שכלל טיול בצפון ושייט בנהר הירדן, נערך לעובדי בית האבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה, בשיתוף ההסתדרות במרחב חיפה וועד העובדים. לפני היציאה לטיול הגיעו לבית האבות יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, משה מזרחי ומחזיק תיק בית האבות דוד לוי  לבית האבות בשכונת נוה שאנן וברכו את העובדים ואנשי הוועד .

הדבר יצר "אווירה של התרוממות רוח" ואנרגיות חיוביות שליוו את המשתתפים במהלך כל היום, ציינה יו"ר ועד העובדים בבית האבות ברוריה טורמן. וועד העובדים הודה להסתדרות על שדאגה לסבסד את  הסעות ,כניסה לאתרים , ארוחות בוקר וצהריים, ליווי מדריך צמוד שתרם מניסיונו הרב במתן הסברים על אתרים היסטוריים וכן לנציג ההסתדרות שהצטרף ליום הכיף.

הטיבה לתאר את יום אחת המשתפות שציינה "קשה לתאר במילים את התחושה הנעימה, השמחה והצהלה באוטובוס ובהליכה הרגלית לסיור באתרים.  כולם נעזרו בכולם. השייט בקאייקים  היה מדהים ומצחיק גיבוש כזה עוד לא נראה במחוזותינו. ורק מהסיבה שהטיול היה מתוכנן ומאורגן להפליא .הארוחות היו מדהימות ובשפע רב. לא היה רגע דל מפעילות. פשוט משעשע". בחזרתם לבית האבות אמרו המשתתפים " נזכור  את היום הזה עוד הרבה זמן ובמיוחד השייט" ,

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.