חבורת הזמר המשותפת של עובדי כרמל והמחוז של הכללית ה"כלליתרון" חגגו את השנה החדשה בכרמל

לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שבפתח התכנסו צוות והנהלת בית החולים כרמל באודיטוריום בית החולים להרמת כוסית וברכות לשנה החדשה. כיבדו בנוכחותם את האירוע מנהל המרחב של הכללית מר רונן נודלמן חברי הנהלת המרחב נציגי הוועדים של רפאל חברת חשמל ועוד אורחים ומברכים רבים. את המפגש החגיגי הנעימו בשיר וברון חברות הזמר המשותפת של עובדי כרמל והמחוז של הכללית חבורת ה"כלליתרון".

 

"חבורת הזמר המשותפת היא עוד דוגמא חיה ומוצלחת לשיתוף הפעולה הפורה והמוצלח בין בית החולים כרמל למחוז חיפה של הכללית" אמר וברך את העובדים מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג . ד"ר גולדברג עוד הוסיף ואמר " 43 שנה לאחר הקמת בית החולים אנו מביטים קדימה בגאווה גדולה. בית החולים עמד השנה בכל מדדי האיכות של משרד הבריאות, אנחנו מתקדמים בטכנולוגיות ושיטות טיפול חדשות. פתחנו השנה את אישפוז יום החדש ואנחנו ממשיכים להוביל ברפואת הלב האיכותית שלנו. בימים אלו אנו סומכים על המשאב היקר ביותר שלנו אתם העובדים. יש לנו במה להתגאות המובילות היא באופי שלנו. אנו גאים לעבוד יחד עם המחוז בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל. אין לי ספק כי  נמשיך לדאוג יחד לבריאות ורווחת המטופלים שלנו ושתהיה לכולנו שנה של צמיחה והישגים שנה של אחווה ושלום" ברך את עובדי כרמל ד"ר גולדברג.

 

מנהל המחוז של הכללית מר רונן נודלמן ברך גם הוא את עובדי כרמל ואמר," אני מאוד  שמח להיות כאן וכולנו גאים בהישגים שלכם כבית החולים הצפוני והמוצלח של הכללית. המחוז מוביל את הארץ במדדי איכות רפואית ומוביל בסקרי יהלום וזה הרבה בזכותכם ככרמל. הקמנו יחד רשת של יועצים ממומחי בית החולים לטובת הקהילה וזה עובד נהדר. בכל אזור ובכל שכונה חדשה שנבנית  אנו דואגים לנקודה ומרפאה חדשה של הכללית כדי שהמטופלים שלנו ייהנו מנגישות גבוה ומהשירותים הטובים ביותר של הכללית. כרמל שותפים מלאים שלנו לכל העשייה המוצלחת, ויחד נמשיך לעבוד כתף מול כתף כדי לתת את השירות הטוב ביותר למטופלי כרמל והכללית", ברך מר נודלמן.

 

רב בית החולים הרב מאיר אינדיק ברך גם הוא את העובדים בשנה של בריאות שלמה שנה של דאגה לזולת שנה של קירוב לבבות ונתינה . יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן יחד עם יו"ר ועד העובדים הגב' אירנה ברייב ברכו יחד  את כל העובדים בשנה של תקוות חדשות והצלחות רבות. ד"ר ביטרמן אמר כי ניתנת לנו השנה הזדמנות לתקן את כל מה שלא הספקנו לתקן עד עכשיו, " אנו פועלים יחד עם המחוז יד ביד לאורך כל השנה ונגביר את שיתוף הפעולה במיוחד השנה, שתהיה לכולנו שנה של המון הצלחות שנת התעצמות ופריחה שנת שלום שנה של בריאות " ברך ד"ר ביטרמן. כל עובדי כרמל והצוותים הרימו יחד כוסות של יין וטבלו תפוח בדבש לעוד שנה מתוקה ומוצלחת בבית החולים כרמל.

 

בתמונות – הנהלת בית החולים כרמל והמחוז בהרמת הכוסית

צילום אלי דדון

 


AVG logo

This email has been checked for viruses by AVG antivirus software.
www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.