'קיץ של העולמות' בנהריה

אביב גפן

אירועי 'קיץ של העולמות' בנהריה כבר הפכו למוקד בילוי צפוני מוביל בקיץ הישראלי. נועה קירל, פאר טסי, אודיה ועוד אמנים יופיעו על הבמות הגדולות שבחופי העיר, פסטיבל "ליל האהבה במזח" חוזר עם אביב גפן ושלום חנוך, 'נהריה וייבס'- פסטיבל המוזיקה הגדול יארח את עברי לידר, עדן חסון, רביד פלוטניק, דודו טסה, בניה ברבי, מארינה מקסימליאן ועוד. יהיו גם 'אמפיטף' לילדים, מופעים לנוער ופעילות לגמלאים…

אלפי מבקרים, תיירים ותושבי הגליל המערבי פוקדים את שלל האירועים לילדים ומבוגרים שמתקיימים בעיר נהריה כמדי שנה בחודשי הקיץ. את האווירה כבר היה ניתן להרגיש היטב בשני מופעי 'נייט מרקט' שהתקיימו בשדרות הגעתון עם מופעי מחווה לביטלס וללהקת ABBA.

בחמישי הקרוב, ה-29.6 החל מ-20:30 על הבמה המרכזית בטיילת המזח תגיע לפתיחה הרשמית של הקיץ אודיה.

בשבוע הבא, ביום שלישי ה-4.7, תופיע בבמת אמפי דרום נציגת ישראל לתחרות האירוויזיון – נועה קירל. בשבוע לאחר מכן מעלים קצב עם פאר טסי שיופיע בבמת המזח ביום שלישי ה-11.7 ולמחרת ביום רביעי, ה-12.7 באמפי דרום 'קלאסי בפארק'- סימפונט רעננה במופע מחווה ענק לפינק פלויד יחד עם להקת 'אומהגומה'.
ביום חמישי, ה-13.7, נפגשים החל מהשעה 19:00 בגעתון ל'נייט מרקט' נוסף, מדרחוב לילי עם מחווה ללהיטי להקת קווין על במת הנחל, בנוסף למופעים של הרכבים מקומיים, דמויות שטח, פודטראקים, ברים, יריד אמנות, הפעלות לילדים ועוד.

גם בחודש אוגוסט ממשיכים בנהריה ליהנות משלל מופעים. ביום חמישי ה-3.8 בשעה 20:30 'פסטיבל ליל אהבה במזח' לכבוד ט"ו באב, שכבר הפך למסורת והפעם אביב גפן והתעויט מארח את שלום חנוך. בשבוע לאחר מכן ביום שלישי ה-8.8, זהבה בן תארח את נתן גושן בבמת המזח וביום חמישי ה-10.8 עוד ערב 'נייט מרקט' בגעתון עם מוניקה סקס. שבוע לאחר מכן, ב-17.8, יתקיים 'נייט מרקט' נוסף ובו יופיעו 'מועדון הקצב של אביהו פנחסוב', בנוסף למסורת הרגילה של החגיגות מסביב.

לסיכום הקיץ, שלושה ימים של פסטיבל 'נהריה וייבס' שיפתח ביום שלישי ה-22.8 במופעים של עברי לידר ועדן חסון למחרת ברביעי ה-23.8, בניה ברבי, מארינה מקסימליאן וברי סחרוף ובחמישי, ה-24.8 דודו טסה ורביד פלוטניק. מתחם הפסטיבל בחניון הטיילת ייפתח מדי יום בשעה 18:30 שלצד המופעים ייהנו הבאים מדוכני מזון ממותגים ופודטראקים ומגוון רחב של בירות.

גם ילדי נהריה ייהנו הקיץ הזה! גם השנה יתקיים מיזם ה'אמפיטף' המוכר באמפי הוותיק שנמצא בקצה המערבי של שדרות הגעתון. הצגות ומופעים לילדים והשנה ב-11.7 'תירס חם', ב-1.8 'הדבורה מאיה', ב-8.8 'שמוליק קיפוד' וב-15.8 'עוץ לי גוץ לי'.

ההרקדות העירוניות עם חיים מילשטיין יתקיימו בימים רביעי ושבת לאורך חודשי יולי ואוגוסט: בשעה 19:30 הרקדת ילדים והורים ובשעה 20:30 הרקדת מבוגרים וריקודי זוגות.

גם לבני הנוער ישנה תוכנית קיץ מיוחדת שכוללת מופעי סטנדאפ, סדנאות, מפגשי אומן, טיולים והפעלות. כל הפרטים בדף הפייסבוק ובאפליקציה של 'נוער נהריה' ובמקביל, לאורך כל הקיץ מגוון רחב של פעילויות ואירועים במרכזים הקהילתיים בכל רחבי הערי ויבטיחו הנאה רבה לילדים, מבוגרים וגמלאים.

מידע על כלל האירועים בקיץ ניתן למצוא באתר עיריית נהריה, בדף הפייסבוק, באינסטגרם ובמוקד השירות העירוני 106.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.