נוער נשר פותחים את הקיץ ומתחברים לרשת

בני ובנות הנוער נשר יצאו לחופשת הקיץ שתכלול שלל פעילויות לנוער עם אומנים, תקליטנים ויוטיוברים, מובילים. אירועי הקיץ לנוער בעיר נשר הם בהפקת: מועצת התלמידים והנוער העירונית ויחידת הנוער של עיריית נשר. "סיירת ההורים" תתגבר את פעילותה בפארקים ובגנים הציבוריים.
ספייס קאנטרי גרייט שייפ
צילום איל לרמן

עיריית נשר דואגת לבני הנוער גם בקיץ: במסגרת פעילויות הקיץ בנשר יתקיימו אירועים מיוחדים לבני הנוער תושבי העיר, בוגרי כיתות ז'-י"ב. את אירועי הקיץ בנשר, מפיקים מועצת התלמידים והנוער העירונית ויחידת הנוער העירונית של עיריית נשר, בניהולו של אור מורדו. "סיירת ההורים של נשר" בסיוע המוקד והפיקוח העירוני יתגברו במהלך הקיץ את פעילותם בפארקים ובגנים הציבוריים.

נוער נשר יפתחו את הקיץ במסיבות לוהטות:

מסיבת פתיחת הקיץ – עם DJ עידו שוהם וליאב שלום, תתקיים בתאריך: 08.07 בין השעות 20:00 – 24:00 בבריכת "גרייט שייפ" נשר. מחיר כניסה: 20 ₪.

מתחם פתוח "זולה" – לשעות הלילה עם קיוסק פתוח, מחצלות ומשחקים, יתקיים במתחם חטיבות הביניים, בין השעות 21:00-01:00, במספר מועדים:

02.07 – פותחים את המתחם עם כיתת אומן של מלך זילברשלג ונבו עמרני,  16.07 – ערב עם אשלי בקשי, 23.07 – ערב משחקים, 06.08- ערב עם רועי קורנבלום, 13.08 – ערב עם שירלי לוי: בין השעות 20:30 – 00:00. הכניסה: חופשית.

כנס מתגייסים ושנת שירות עם מופע סטנדאפ של יונתן ברק, לבוגרי י"ב בלבד, ייערך ב- 01.07 בשעה 20:00 באשכול הפיס נשר.

מסיבת רייב – עם DJ גדי דהן ועומרי מרדכי, תתקיים בתאריך: 18.08 בין השעות 20:00 – 24:00, במתחם "תחנה 4.5". מחיר כניסה: 20 ₪.

פעילות סיירת הורים בנשר תתוגבר: מדריכי על"ם, מדריכי מוגנות וסיירת ההורים יסיירו בפארקים, בגנים וברחבי העיר במהלך הקיץ – במקביל לפעילות של הפיקוח והמוקד העירוני 106.

מנהל יחידת הנוער העירונית בנשר, אור מורדו: "אנחנו מאחלים לכל בנות ובני הנוער בנשר חופשה בטוחה ומהנה ומזמינים את כולם לצפות באמנים האהובים עליהם במחיר מוזל ולקחת חלק בפעילויות יחידת הנוער ומועצת הנוער".

ראש העיר נשר, רועי לוי: "אנו ממשיכים להתחבר לצעירים, ולהשקיע בבני הנוער שלנו, דור העתיד של העיר, גם בחודשי הקיץ החמים, לספק להם תוכן ומגוון חוויות ובכך גם לסייע להתמודדות של ההורים עם האתגר שנקרא: 'החופש הגדול'. בני הנוער מוזמנים ולקחת חלק בשלל האירועים שתכננו עבורם וליהנות ובגדול".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.