מקדמים את התיירות בראש פינה

צוות 'מעוף ראש פינה' של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, ועמותת התיירות ארץ הגליל, נפגשו עם ראש המועצה המקומית ראש פינה, מוטי חטיאל ומנכ"לית המועצה אירית ברק, לקידום תכנית אב לתיירות ראש פינה.
מימין לשמאל- סיון צרפתי אור עמותת תיירות ארץ הגליל, חזי שגב מדריך טיולים ומייסד מצפה נמרוד, אירית ברק מנכ"לית המועצה, מוטי חטיאל ראש המועצה המקומית ראש פינה, יוחאי לוי מנהל מעוף ק"ש והגולן, דורית אלמליח מנהלת מט"י ועמותת ארץ הגליל וגל זרחיה רכזת מעוף ראש פינה
צילום- מעוף

מטרת המפגש היתה גיוס ואיגום המשאבים של כלל הגורמים, לקידום התיירות הנכנסת לראש פינה, ומיצוב המושבה כ"שער" התיירות לגליל והגולן, כחלק מתכנית זו יזמו ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל וחבר המועצה אמיר ילוז- שיתוף פעולה בין עמותת התיירות בגליל, ועמותת השחזור בראש פינה, בה יוקם משרד ומרכז מידע של עמותת התיירות וכן סיורים מודרכים במוקדים התיירותיים וההיסטורים בראש פינה.

עוד הוחלט במסגרת הפגישה על הקמת "פורום תיירות ואמנים ראש פינה" אותו יוביל צוות מעוף. הפורום יהווה פלטפורמה לעסקים ולרשות המקומית, ליצירת אסטרטגיה עסקית משותפת. במסגרת הפורום ייענו הצרכים המקצועיים של התיירנים והאמנים, יוענקו להם תכנים מקצועיים ועסקיים, ותכניות גיבוש ליצירת שיתופי פעולה מקומיים, בהדרכת מנחה מקצועי מתחום התיירות. כמו כן, יונגשו עבורם כלל כלי הקידום העסקי של מעוף.  

מוטי חטיאל ראש המועצה המקומית ראש פינה, שסקר בישיבה את חשיבות קידום התיירות במושבה, כ'שער לגליל ולגולן', אמר כי, אזור הגליל העליון וראש פינה, מאופיין בריבוי עסקים קטנים ובינוניים בענף התיירות, הנופש והפנאי, המהווים מנוע צמיחה בתחום העסקים. על כן, יש לקדם ולחזק את הפעילות התיירותית שתביא למינוף הכלכלה האזורית בגליל כולו.

גל זרחיה רכזת מעוף ראש פינה: "ענף התיירות ממשיך להתחדש ולהתפתח אך גם חווה שינויים בשנים האחרונות אשר גרמו לאתרים לשנות את פניהם. עסקי תיירות מחויבים להשקיע בפיתוח העסק, כמעט מדי שנה בשנה. תהליך השקעה זה מתחיל בניתוח ותכנון צעדים חכמים ומושכלים, שיענו על דרישות הלקוחות הפוטנציאליים ויניבו את הפירות המצופים. במסגרת הפורום נענה על כל צרכים אלו של עסקי התיירות בשילוב כלי הקידום של מעוף, הכל יחד יהווה חלק מהגשמת החזון לקידום התיירות באזור".

דורית אלמליח מנהלת מט"י ועמותת ארץ הגליל הציגה את אופן פעילות עמותת התיירות הלכה למעשה, וסקרה את הדרכים בהן ניתן לקדם את התיירות במושבה, "חשיבות הנגשת המידע אודות אתרי התיירות באזור, עבור מטיילים ותיירם רבים העוברים בה, היא עצומה וקריטית. באמצעות מוקד תיירות ייחשפו המבקרים לאזורים היפים והייחודיים של המקום. אני מברכת את המועצה המקומית ראש פינה על המפגש החשוב למען קידום התיירות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.