ממשיכים לחגוג את הקיץ בנהריה גם בחודש אוגוסט

זהבה בן
זהבה בן צילום: יח"צ

אחרי הפוגה קצרה חוזרים לאירועי הקיץ לכל המשפחה בנהריה עם מופע של זהבה בן ונתן גושן בטיילת המזח, ההצגה שמוליק קיפוד במסגרת ה'אמפיטף' לגיל הרך באמפי געתון, 'נייט מרקט' עם 'מוניקה סקס' בשדרות הגעתון, ההרקדות העירונית במזח ברביעי ובשבת וזו רק ההתחלה…

ביום שלישי הקרוב, ה-8.8 ערב מיוחד שיתחיל כבר בשעה 18:30 באמפי הוותיק שבקצה שדרות הגעתון עם הצגה לגיל הרך- 'שמוליק קיפוד' במסגרת מיזם ה'אמפיטף'. בשעה 20:30 יפתח מתחם הנוער ומתחם האוכל בטיילת המזח עם מוסיקה טובה של די ג'יי ולקראת השעה 21:00 על הבמה המרכזית זהבה בן מארח את נתן גושן לערב קסום ומיוחד.

ביום חמישי ה-10.8.23 פותחים בשעה 19:00 את המדרחוב בגעתון לעוד ערב של 'נייט מרקט' והפעם חוזרים לשנות ה-90. הפעלות לילדים, מיצגים, דוכני מזון ואומנות ומוסיקה של הרכבים מקומיים ובשעה 21:00 על במת הנחל להקת 'מוניקה סקס' על שלל הלהיטים האהובים שלה.

גם פעילויות הנוער ממשיכות, לאורך השבוע ייהנו מסיימי כתות ז'-י"ב משלל פעילות של יחידת הנוער, ביניהם: סדנת קאפקייקס, מופע אומן חושים, מופע סטנדאפ וערב של פעילות חדר בריחה ו-VR. פרטים נוספים בדף הפייסבוק והאינסטגרם של יחידת הנוער נהריה.

גם ההרקדה העירונית עם חיים מילשטיין ממשיכה להתקיים כל הקיץ פעמיים בימי רביעי ובימי שבת. מתחילים ב-19:30 עם הרקדת ילדים והורים והחל מ-20:30 הרקדת מבוגרים ומעגלים. אל תפספסו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.