מהמדיסון סקוור גארדן בניו יורק לאמפי פארק נוף הגליל

ישי רביבו
ישי רביבו

הזמר והיוצר, ישי ריבו יגיע ביום חמישי הקרוב להופעה בנוף הגליל שעות אחדות לאחר שינחת מהופעה אחרת – על הבמה היוקרתית בעולם – במדיסון סקוור גארדן בניו יורק

המופע בנוף הגליל צפוי להיות לא פחות מרשים מהמופע של ישי ריבו אמש ( 3/9) על הבמה היוקרתית בעולם בסקוור גארדן. אלפים מתושבי נוף הגליל והסביבה כבר הבטיחו את מקומם ורכשו כרטיסים בעלות 50 שקלים בלבד. הם ישירו, ירקדו ובעיקר יתרגשו משיריו המיוחדים של  הזמר המוכשר. ריבו צפוי להגיע לנוף הגליל ישר מהמופע ההיסטורי שלו בסקוור גארדן בניו יורק .

 הגארדן הוא היכל ספורט ובידור שאירח את גדולי האמנים בהיסטוריה לאורך השנים, מפרנק סינטרה ועד פוסט מאלון. ריבו הצטרף לרשימה הארוכה והמכובדת הזו עם הופעה מיוחדת ולמעשה הופך לרשימה האקסלוסיבית של קומץ זמרים ישראלים שפתחו קופה בארדן :"צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם או שזה באמת הולך והופך למציאות, כנראה ששתי התשובות נכונות ב"ה!", כתב היוצר והזמר. "זה קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר, מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה על מיטת הקומתיים בישיבה ועד הרגע שפגשתי אתכם על הבמות, דרך כל הרגעים והשיאים המדהימים שזכיתי לחוות ולקבל מכם. אין לי ספק שהכל, אבל הכל, פשוט מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שלי"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.