ה'נייט מרקט', שוק הלילה של נהריה חוזר ובגדול!

דני רובס- צילום: גבריאל בהרליה
דני רובס- צילום: גבריאל בהרליה

השדרה המרכזית של נהריה הופכת למדרחוב שמח וססגוני ואסור לכם לפספס את זה. סדרת אירועי ה'נייט מרקט' יחלו ביום חמישי הבא, ה-15.6.23 עם מופע מחווה מיוחד לכבוד 60 שנה ל'ביטלס' עם אורח מיוחד: הזמר והיוצר דני רובס. מה עוד יחכה לכם? דמויות רחוב, עמדות צילום ודוכני אוכל שכל כולם על טהרת הלהקה המוכרת- הכניסה חופשית!

ה'נייט מרקט' הנהרייני חוזר ובגדול! והשנה הם עושים כבוד לענקי המוסיקה בסדרת מופעים שתחזיר את כולנו במנהרת הזמן לעשורים הקסומים של שנות השישים, השבעים והשמונים. באירוע הראשון, ביום חמישי הבא ה-15.6.23 בשעה 21:00 יתקיים מופע מחווה לכבוד 60 שנה ל'ביטלס' עם אורח מיוחד- הזמר והיוצר דני רובס.

כבר בשעה 19:00 שדרות הגעתון יהפכו למדרחוב, בצד הדרומי בין צומת ויצמן לרחוב רייצ'ק, הקהל ייהנה מדמויות רחוב בהשראת החיפושיות, עמדות צילום באווירה בריטית, הפעלות לילדים, פוד טראק פיש אנד צ'יפס, דוכני אוכל מגוונים, יריד דוכני אמנות צבעוני ועוד מלא הפתעות. הכניסה לאירוע חופשית ולא כדאי לפספס את זה!

לאורך כל הקיץ צפויים להתקיים אירועי 'נייט מרקט' נוספים, ביניהם מופעי מחווה ללהקת ABBA, ולהקת קווין ואירועי השיא של ה'נייט מרקט' בחודש אוגוסט עם הופעות של 'מוניקה סקס' ולהקת 'מועדון הקצב של אביהו פנחסוב' שיופיעו כולן על במת הנחל בלב השדרה.

נייט מרקט קרקס רחוב בהשראת הביטלס צילום: יח"צ
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.