ברוכים הבאים ל"וולקאם": פסטיבל קהילתי חיפאי

קרדיט צילום: גלעד שרים
קרדיט צילום: גלעד שרים

החל מיום רביעי הבא ועד מוצאי שבת (19-22.7) יתקיים בחיפה פסטיבל "וולקאם", שיכלול 120 פעילויות, סדנאות, הרצאות, הופעות ומפגשים, אשר יתקיימו בפארקים, במרכזים קהילתיים, בבתי עסק ובבתים פרטיים. הפסטיבל מורכב כולו מיוזמות של חיפאים וחיפאיות הבוחרים לארח ולשתף בידע, בניסיון, בכישרון וביצירתיות שרכשו

פסטיבל "וולקאם", המתקיים זו השנה השלישית בחיפה, הוא יוזמה של קהילת הצעירים "רוג'ום חיפה", המקיימת לאורך כל השנה פעילויות קהילתיות המבוססות על מפגש, יצירה, שיתוף, למידה ועשייה חברתית, ובשיתוף ותמיכה של עיריית חיפה, "קהילת הדר", "בית הגפן", שותפות "חיפה-בוסטון" ובעלי עסקים מקומיים.

הרעיון המרכזי העומד מאחורי קיום הפסטיבל הוא יצירת חיבורים בין אנשים, הזמנה לקהילות מקומיות ומתן במה לכישורים ייחודיים של תושבי העיר, תוך שימת דגש על חיזוק יוזמות חברתיות.

כל 120 האירועים המתקיימים בפסטיבל פתוחים לקהל, ללא מטרות רווח, ומאורגנים בהתנדבות מלאה.

טלי גולדשטיין, סגנית מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה: "אנו מברכים על יוזמות ופעילות חברתית וקהילתית שעולה וצומחת מתוך תושבים והתארגנויות חברתיות. היכולת לעבוד בשותפות עם ההון האנושי והתרבותי הקיים בעיר הוא אחד ממכפילי הכוח הגדולים ביותר שלנו. פסטיבל "וולקאם" הוא אחד מבין שותפויות רבות הנרקמות בעיר ומאפשרות לתושבים ליהנות ולבטא את עצמם ואת כישוריהם בה בעת."

טליה ריטר, רכזת קהילת "רוג'ום חיפה": "פסטיבל "וולקאם" הוא חגיגה של פעילות קהילתית נפלאה המתקיימת בחיפה לאורך כל השנה, עם תשוקה אדירה ליצירת חיבורים אנושיים, להנגשת תרבות והזדמנויות למעורבות.
אני רוצה להודות לכל המשתתפים וצוות המתנדבים, שעובדים על האירוע הזה למעלה מחודשיים, ומזמינה את תושבי חיפה לקחת חלק באירועי הפסטיבל ולהציע פעילויות נוספות באירועים עתידיים, גם לאחריו".

לאתר הפסטיבל ולרישום לאירועים: https://www.coing.co/Rujum_WELCOME2023

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.