נבחרת ה-eFootball של ההתאחדות לכדורגל בישראל, שזכתה באליפות אירופה של FIFa לפני כחודשיים, נחתה אתמול בריאד, ערב הסעודית, בה תשתתף באליפות העולם (טורניר ה-Fifa eNations Cup) שתחל ביום שלישי.

רועי פלדמן, יובל בלי ונסים עיסאת,
קרדיט תמונות: פיפ״א

שחקני הנבחרת הם רועי פלדמן, יובל בלי ונסים עיסאת, היא מודרכת על ידי ארז גבאי ומנהלה הוא צביקה קוסמן.

שחקן הנבחרת, רועי פלדמן: "אין גאווה יותר גדולה מלייצג את המדינה שחנו עם המדים של נבחרת ישראל. אנחנו חלק מהטופ העולמי ונשאף להגיע באליפות העולם הכי רחוק שאפשר. אני מודה לכל מי שתמך בנו, להתאחדות לכדורגל ולספונסר ביסלי, ושמח על היחס החם לו זכינו עם הגעתנו לסעודיה.

שחקן הנבחרת, נסים עיסאת: "אנחנו אלופי אירופה והגענו לסעודיה, לאליפות העולם, כדי להשיג תואר נוסף ולהביא כבוד למדינה״.

שחקן הנבחרת, יובל בלי: "שנים של עבודה קשה הביאו אותנו לרגע הזה. זה התחיל כתחביב והפך למקצוע לכל דבר. המון שעות של אימונים ומשחקים הולידו חבורה ייחודית שבמלוא הצניעות הפכה לאחת הטובות בעולם".

שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״ההגעה לסעודיה היא בחסות פיפ״א מארגנת הטורניר והתאפשרה לאחר סיוע גדול מצד שר התרבות והספורט מיקי זוהר ושר הפנים משה ארבל, שאישרו את ההשתתפות. אני מאמין כי הספורט, על כר הדשא ועל המסכים, יכול להוביל גם לפריצת דרך בין המדינות ומודה לסעודים על האירוח והיחס המופתיים. הנבחרת שלנו צעירה וכבר רשמה הישגים אדירים וסייעה לנו להתחבר לקהל צעיר ומגוון. גם היא מורכבת משחקנים שגאים לייצג את ההתאחדות לכדורגל ומדינת ישראל ומשקפים את המגוון שמייחד את החברה שלנו״

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.