יו"ר מנהלת הליגות מברך את איזי שרצקי, יו"ר הפועל קריית שמונה על זכייתו בפרס מפעל חיים בתחום ניהול ספורט:

אורן חסון

ברכות לאיזי שרצקי על ההכרה שכל כך מגיעה לו בשמי, בשם המנהלת וקבוצות הכדורגל המקצועניות. שירצקי – לא רק דיבר, אלא עשה – הוא ראה בחיבור לענף הכדורגל כלי ראשון במעלה להקניית ערכים חינוכיים, תחושת מסוגלות וחיזוק הקהילה. שירצקי קידם חזון של מוקד תרבותי וספורטיבי בעיר הצפונית ושם את קרית שמונה "על המפה". איזי לקח מועדון כדורגל צנוע שדשדש עד אז בליגות הנמוכות והגיע איתו לפסגה שרבים לא חלמו עליה בדמות אליפות הסטורית לעיר. החדווה של איזי מדבקת וגורמת לכולם לרצות לתרום, להשקיע ולהשפיע. אני מאחל לאיזי בריאות ושימשיך בעשיה למען קריית שמונה ולמען הכדורגל הישראלי כולו".

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: ״עם חזון ברור, נחישות, השקעה ללא גבולות (חומרית ומעל לכל ערכית) ודבקות במטרה, השכיל איזי
שרצקי לסייע לעיר קרית שמונה באמצעות קבוצת הכדורגל שלה לייצר חדשות טובות, לגבש זהות, לנפח חזה בגאווה, להעמיד דורות של שחקנים צעירים במחלקת הנוער המפוארת שבנה, ולהוביל לזכייה בתארים שנחשבים כמעט בלתי אפשריים עבור ישוב צנוע כל כך מהפריפריה הגיאוגרפית, החברתית, הכלכלית והתרבותית של מדינת ישראל.

״עשייתו ארוכת השנים של שרצקי עבור קרית שמונה רחבה הרבה יותר מאשר מועדון הכדורגל בלבד ופרושה על תחומי חיים רבים. היא מלמדת על מחויבות אדירה, נדבנות, חזון וחיבור יוצא דופן בין בעלים, מועדון, עיר ותושבים. מי שבחר לעשות מאות קילומטרים בכל יום כדי לטפח מועדון כדורגל בקצה הצפוני של הארץ, הוא גם מי שבעשייתו קרב אותו למרכז ההוויה והתודעה מבלי שנדרש לזוז אפילו סנטימטר אחד דרומה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.