מעל 1000 משרות ביריד התעסוקה של הגליל

יריד תעסוקה נוף הגליל 2023
יריד תעסוקה נוף הגליל 2023

היריד בארגון עיריית נוף הגליל, באמצעות מנהלת פארק התעשייה "ציפורית" ובשיתוף לשכת התעסוקה, יתקיים ביום שלישי הקרוב (10/1), בין השעות 16:00- 19:00, באוהל האירועים של מלון פלאז'ה

70 מעסיקים גדולים,  חברות ומפעלי הייטק הפועלים בנוף הגליל ובסביבתה הבטיחו את מקומם ביריד והתעסוקה הגדול שפותח את שנת 2023 בהצעות עבודה לתושבים מחוסרי תעסוקה או המבקשים לשפר את תנאי עבודתם.

יריד והתעסוקה הגדול של נוף הגליל יוצא ביום שלישי הקרוב לדרך בקול תרועה רמה. היריד הינו נדבך נוסף בפעולות שהעירייה יוזמת במסגרת מנהלת פארק התעשייה "ציפורית" בראשות סרגיי זלוטניק, במטרה להנגיש את מקומות התעסוקה החדשים שהתווספו להיצע הקיים בעיר כתוצאה מקליטתם של מפעלים וחברות גדולות בנוף הגליל. "יש מפעלי הייטק בנוף הגליל, לא כל התושבים מודעים לקיומם והיריד הוא הזדמנות טובה להפגיש את המפעלים עם דורשי העבודה מקרב תושבי העיר" הסביר מנהל פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק.

היריד יוצא לדרך בשיתוף לשכת התעסוקה בנוף הגליל, בהנהלתו של משה בן עמי משרד . יוצגו בו דוכנים של כ – 70  מפעלים, חברות ומעסיקים שונים שכבר הבטיחו את מקומם ביריד. "מעל 1000 משרות יוצעו במפגש ישיר עם נציגי המעסיקים בתחומים רבים ומגוונים: הנדסה, מכירות, מחשבים, ייצור, מנהלה ועוד". נמסר מהעירייה וצוין כי ההיענות הגדולה מצד המעסיקים מעידה על הביקוש הגדול לעובדים במקצועות השונים.

היריד יתקיים ביום שלישי הקרוב, 10/1 בין השעות 16:00- 19:00 במתחם אוהל האירועים של מלון פלאז'ה. ההשתתפות חופשית. מומלץ להצטייד בקורות חיים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.