במעמד ראש עיריית נוף הגליל:

נחנך פרויקט דירה להשכיר . צילום: ישראל פרץ
נחנך פרויקט דירה להשכיר . צילום: ישראל פרץ

נחנך פרויקט "דירה להשכיר" בנוף הגליל

פרויקט טופ גליל של החברות גולדן ארט ותאופיק זידאן, הנבנה במסגרת תכנית "דירה להשכיר" על ידי החברות גולדן ארט ותאופיק זידאן, נחנך בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט.

מדובר בפרויקט השני להשכרה ארוכת טווח המתאכלס בגליל, והוא כולל דירות להשכרה לצד דירות למכירה. בימים אלו מתאכלסים שני הבניינים הראשונים להשכרה. תמהיל הדירות בבניינים להשכרה ארוכת טווח כולל דירות 2-5 חדרים, שיושכרו תחת תנאי "דירה להשכיר" ל-20 שנה, מתוכן 25% בשכ"ד מופחת לזכאים והיתרה במחיר שוק. מדובר בדירות חדשות לחלוטין עם מטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, ארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי. החברה מנהלת באופן מלא את הבניין עם אב בית ומוקד תקלות 24/7.  בבניינים הבאים להשכרה שיאוכלסו בהמשך יהיו חדר כושר, מועדון דיירים וחדר כביסה שישרתו את כלל הדיירים בבניינים להשכרה בפרויקט.

בסך הכל הפרויקט יכלול 12 בניינים בני 4-9 קומות עם 226 דירות. מתוכן, 177 דירות חדשות ומאובזרות מוצעות להשכרה ב-5 בניינים ו-49 דירות מוצעות למכירה ב-7 בניינים.

לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט: "אין עוררין לגבי החשיבות והצורך בהשכרה מוסדית, ואנו שמחים וגאים להביא את הבשורה לנוף הגליל. החברות והגופים המוסדיים שבונים ומנהלים פרוייקטים ייעודיים לשכירות ארוכת טווח מייצרים ערך מהותי ובטחון לשוכרים, ומבטיחים מוצר ברמה גבוהה לאורך זמן. המדינה מבינה את הצורך הקריטי הזה, והעובדה שהיא מקצה קרקע שמיועדת לדיור להשכרה ושיש כיום בצנרת התכנון עוד עשרות אלפי דירות המיועדות לשכירות ארוכת טווח, מעידה על הכוונה לבסס מודל זה כפתרון דיור משמעותי ומוסדר בענף הנדל"ן. אני בטוח שככל שהזמן יעבור והצרכנים יתרגלו לאיכות המוצר והשירות במהלך תקופת השכירות וינצלו גם את השירותים הנלווים – הרי שפתרון זה יהווה אלטרנטיבה ראויה לרכישת דירה".

ראש העיר, רונן פלוט: "פרויקט "דירה להשכיר" מצטרף לתנופת הבנייה חסרת התקדים בנוף הגליל, הכוללת הקמת שכונות חדשות והרחבת היצע בדיור בהיקפים של אלפי דירות חדשות למשפחות צעירות ולמשפרי דיור. "דירה להשכיר" משלים את הפאזל בהיותו מאפשר גם למי שאין ביכולתו או ברצונו לרכוש דירה חדשה, ליהנות ממנה במסלול של השכרה ארוכת טווח".

ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר, אמרה כי "אני מברכת את נוף הגליל על כך שעלתה באופן רשמי על מפת מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל. הצורך בשקט נפשי, ודאות ויציבות, הוא נחלתם של משקי הבית הגרים בשכירות בצפון, כמו גם בתל אביב, בחיפה ובדימונה. צורך זה הולך ומתחזק על רקע יוקר המחיה ועליית הריבית שאנו חווים. חלום הדירה בבעלות מתרחק מרבים בציבור הישראלי, ועלינו להבטיח להם פתרונות דיור ראויים ומכבדים, גם בשכירות. פרויקט זה מצטרף לכ-4,000 דירות שכבר מאוכלסות ברחבי הארץ בפרויקטי "דירה להשכיר", וללמעלה מ-13,000 דירות הנמצאות בשלבי הקמה. חובה עלינו, כחברה, להבטיח לדורות הבאים בישראל פתרון דיור וודאי ארוך טווח, גם בשכירות".

בשלב א' של הפרויקט נבנו 9 בניינים – 2 מהם להשכרה שאכלוסם מתקדם בימים אלו, ו-7 בניינים בהם נמכרו כלל הדירות והם צפויים להתאכלס בתחילת שנת 2024. שלב ב' כולל את בנייתם של 3 בניינים נוספים ובהם 44 דירות לזכאים, והם צפויים להתאכלס במהלך 2024 ותחילת 2025. לאחרונה נחתם הסכם עם הקיבוץ העירוני ׳משעול׳ למכירה והשכרה של 39 דירות בפרויקט. במסגרת ההסכם 21 דירות נמכרו לחברי הקיבוץ ו-18 דירות יושכרו בשכירות ארוכת טווח.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.