מחירי הקייטנות בנשר – הזולים ביותר בצפון

בצעד יוצא דופן החליט ראש עיריית נשר, רועי לוי, להאריך את הקייטנות הציבוריות עד ה-15 באוגוסט והן תפעלנה בין השעות 7:30-17:00. ראש העיר, רועי לוי: "הקשבנו להורים ופעלנו בכדי לתת מענה לחודשי הקיץ. לקחנו צעד קדימה את הקייטנות הציבוריות שאנו מציעים בכדי לתת מענה איכותי לילדי נשר ובעיקר ליצור אחידות אמיתית".

עיריית נשר ממשיכה להשקיע בחינוך ולדאוג לרווחתם של ההורים והתלמידים גם בימי הקיץ החמים. נשר לוקחת חלק בתוכנית "בית הספר של החופש הגדול", ובנוסף מציעה באמצעות רשת המתנ"סים המקומית מגוון רחב של קייטנות עבור ילדי בתי הספר והגנים במחירים הזולים ב- 40% ביחס לרשויות באזור.

ראש העיר נשר, רועי לוי, מסר כי נשר מציעה לתושביה קייטנות איכותיות לא רק לאורך כל חודש יולי, אלא גם במחצית הראשונה של חודש אוגוסט, ובשעות פעילות שיאפשרו להורים לצאת לעבודה ללא דאגה.

הקייטנות בעיר נשר יפעלו בין התאריכים: 1.7.2019-15.8.2019 בין השעות: 7:30-17:00.

כך, למשל, מחירי "קייטנות הגנים" יעמדו על: 44.71 ₪ ליום וצהרון עד השעה 17:00 יעמוד על תוספת של 22.35 ₪ ליום בלבד. סה"כ ישלמו ההורים בנשר 67.06 ₪ ליום בלבד – המחיר הזול ביותר באזור.

מחיר "קייטנות בתי הספר" יעמוד על: 44.58 ₪ ליום, תוספת עבור צהרון: 27.67 ₪, ובסה"כ: 72.25 ₪ ליום – המחיר הזול ביותר באזור.

נשר משתתפת כאמור גם בתכנית "בית הספר של החופש הגדול". גם כאן המחיר מסובסד ועומד על 20 ₪, תוספת צהרון תעמוד על סכום של 27.67 ₪ בלבד – הכי זול שיש.

ההרשמה לקייטנות הקיץ נפתחה היום בשלוחות המתנ"ס ותתאפשר החל מה-3 ביוני גם באמצעות אתר האינטרנט של רשת המתנ"סים נשר.

ראש עיריית נשר, רועי לוי: "הקשבנו להורים ופעלנו בכדי לתת מענה לחודשי הקיץ. לקחנו צעד קדימה את הקייטנות הציבוריות שאנו מציעים בכדי לתת מענה איכותי לילדי נשר ובעיקר ליצור אחידות אמיתית. כאב ל-3 ילדים קטנים, אני מכיר את צרכיהם של המשפחות הצעירות. למרות הגירעון אותו ירשנו, אמרתי לאורך כל הדרך שלא נקצץ באיכות החינוך של ילדינו ונעניק הזדמנות שווה לילדי העיר. הקייטנות שאנו מציעים, נותנות מענה איכותי ואמיתי לצרכיהם של הילדים בחופשת הקיץ, מקלות על הנטל הכלכלי של ההורים וחוסכות להם מאות שקלים נוספים. עיריית נשר, היא עירייה שבה התושב הוא במרכז. למרות המחירים הנמוכים לא התפשרנו על איכות הקייטנות, התכנים החינוכיים, הפעילויות והמדריכים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.