הצית את הג׳יפ של שכנו

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בן 31 בגין הצתה של ג'יפ "רינגלר" שחנה בחניית ביתו בכפר ריינה ופרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
בתאריך 5.5.19 לפנות בוקר התקבלה במשטרת ישראל הודעה על רכב שעלה באש בכפר ריינה.
שוטרי משטרת ישראל יחד עם חוקר מטעם מערך הכבאות הגיעו למקום ומהממצאים הראשונים שנמצאו בזירה עלתה סברה כי מדובר בקצר חשמלי.
חוקרי משטרת ישראל המשיכו באיסוף ממצאים ולאחר חקירה מהירה. עלה חשד כי מדובר בהצתה מכוונת.
בהמשך, בהתאם להתפתחויות החקירה קבעו החוקרים כי מדובר בהצתה ותוך זמן קצר הצליחו החוקרים לאתר את החשוד במעשה והוא נעצר בביתו.
לאחר חקירה מעמיקה עלה כי בסביבות השעה 00:20 הנאשם ניגש לג'יפ שחנה בסמוך לביתו של הקורבן פתח את הדלת הסמוכה למושב הנהג, הדליק את המושב באמצעות מצית והמתין עד אשר האש אחזה גם במושב הנהג או אז סגר את דלת הרכב ועזב את המקום.
שכן של הקורבן שראה את הג'יפ עולה באש קרא למתלונן ויחד הם הצליחו להשתלט על האש .
בסיום חקירה מיומנת צוות החוקרים של משטרת ישראל גיבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם. ואתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום בגין הצתה ובקשה למעצרו עד תום ההליכים – העתק מכתב האישום והבקשה למעצר ניתן לקבל מדובר פרקליטות מחוז צפון וחיפה.
*עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.