בברכתו של משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה הסתיים בבית ההסתדרות בחיפה ,הקורס עבור וועדי העובדים " תקשורת בינאישית ורטוריקה", בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל.

בברכתו של משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה הסתיים בבית ההסתדרות בחיפה ,הקורס עבור וועדי העובדים " תקשורת בינאישית ורטוריקה", בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל.
בברכתו של משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה הסתיים בבית ההסתדרות בחיפה ,הקורס עבור וועדי העובדים " תקשורת בינאישית ורטוריקה", בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל.

עשרות יושבי ראש וחברי ועדי עובדים במרחב חיפה, הגיעו ללמוד בקורס " תקשורת בינאישית ורטוריקה", ממגוון רחב ומגוון של מקומות עבודה : אגד, אוניברסיטת חיפה, בנק לאומי, גדות ביוכימיה, הטכניון, טחנות הקמח מפרץ, מועצה דתית קריית אתא, מעון נווה רם, משרד הבריאות, משרד התחבורה, רשות הספנות ונמלים, עיריית חיפה, עיריית קריית מוצקין, אזרחים עובדי צה"ל, וקופת חולים כללית.

משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה בירך את חברי הוועדים שלמדו בקורס ואיחל להם הצלחה בתפקידכם הציבורי החשוב. מזרחי ציין כי לכהן כנציג וועד עובדים הינו עניין מקצועי לכל דבר ועניין, ויש כל הזמן להתעדכן בידע מקצועי שיכול לסייע בשמירה על זכויות העובדים, ועליהם להיות בעלי ידע ומקצועיות מקסימאלית. בסיום דבריו משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות בחיפה ברך את עו"ד מרים פרקש על כל פועלה ועשייתה המרובה, בארגון של הקורסים לוועדי העובדים. שהיו עד עכשיו, ועל פתיחת הקורס הזה- קורס " תקשורת בינאישית ורטוריקה", הכולל גמול השתלמות.

עו"ד מרים פרקש הודתה למשה מזרחי -יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, אשר שם דגש על הענקת ההשכלה והידע לחברי וועדי העובדים, ונתן את כל הגיבוי והתמיכה לפתיחת הקורסים. פרקש ברכה את כל החברות והחברים היקרים- יושבי ראש הוועדים וחברי ועדי העובדים שהגיעו ללמוד בקורס ואמרה: הקורס "תקשורת בינאישית ורטוריקה", הינו כלי אפקטיבי מבוקש ביותר, בפעילותם של חברי הוועדים. כמו לדוגמא בעת ניהול משא ומתן מול ההנהלה.
בקורס " תקשורת בינאישית ורטוריקה", למדו חברי הוועדים מטובי המרצים, את הנושאים הבאים: תקשורת בינאישית מהי, מהי שפת גוף – מהו רושם ראשוני והאם יש לנו שליטה עליו. מהו קוד לבוש והופעה ייצוגית והתאמת הלבוש לאירוע. מהי הקשבה אקטיבית, מהי הרטוריקה ? ואמנות הדיבור בפני קהל. חשיבות הפרזנטציה והעמידה מול קהל. שפת גוף קול , קשר עין, ובחירת נתיב השכנוע. טכניקות להתמודדות עם התנגדויות, ואמנות השכנוע של יוון העתיקה, האם היא נכונה גם היום? כיצד נעלה את רמת הקשב, ועוד .

במהלך הקורס יושבי ראש הוועדים וחברי הוועדים למדו ותרגלו מהי תקשורת בינאישית (מילולית ובלתי מילולית) תוך סקירת ערוצי התקשורת השונים. הם קיבלו מידע על חשיבות שלב ההכנה לפני תהליך תקשורת משמעותי ותרגלו מספר כלים לשיפור מיומנויות התקשורת כגון טכניקת הראפור מעולם ה- NLP. כחלק מתהליך התקשורת הם קיבלו גם מידע חשוב גם לגבי קוד הלבוש והשפעתו עליהם ועל הסביבה, ומה הלבוש והצבעים שהם בחרו מספרים .הם למדו גם "להקשיב" לשפת הגוף ולפענח מה היא אומרת ,תוך הבנה שלכל אחד משקפיים משלו וזווית ראיה אחרת. בנוסף, הם למדו כיצד להעביר פרזנטציה באופן אפקטיבי, במפגש האחרון 4 חברי ועדים ערכו תרגול מעשי של העברת פרזנטציה תוך קבלת משוב מובנה מחברי הקבוצה. הם העבירו לכל חברי הוועדים שלמדו בקורס, פרזנטציות קצרות ומרגשות שריתקו את כולם.

בסיום כולם הודו למרצה איריס לוי זהבי ,בעלת תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובעלת תעודת מגשרת ומאמנת NLP העוסקת בפיתוח עסקי בשווקים בינלאומיים ומעבירה מגוון קורסים וסדנאות בתחום מדעי החברה. כל היו"רים של הוועדים, וחברי הוועדים שהשתתפו בקורס הביעו את שביעות רצונם המלאה, מהקורס המעניין והודו מקרב לב למשה מזרחי-יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, ולעו"ד מרים פרקש – יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות בחיפה, ומנהלת הקורסים לוועדי העובדים, ועל שיתוף הפעולה עם עמית מרדכי זיידל–מנהלת תחום הוועדים במכון הבין לאומי למנהיגות בבית ברל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.