"אני גאה בכם על רוח ההתנדבות והעשייה, יש לנו נוער מדהים"

ביום שני האחרון קיימו בעיריית צפת, המתנ"סים ומחלקת הנוער בצפת, ערב הוקרה חגיגי לנוער מתנדב ברחבי העיר צפת. במהלך הערב חולקו תעודות הוקרה לעשרות בני נוער, תושבי העיר צפת, הפעילים במסגרות השונות ברחבי העיר ומתנדבים ותורמים לקהילה המקומית. האירוע התקיים בהיכל התרבות בית יגאל אלון ובהשתתפות מאות מתושבי העיר צפת שהריעו לבני הנוער והודו להם על העשייה ורוח ההתנדבות לאורך השנה כולה.
אירוע חגיגי לנוער מתנדב בצפת
צילום: עיריית צפת

במהלך האירוע הוקרן סרטון המציג את העשייה הענפה והפעילות התנדבותית הנרחבת בצפת, חולקו תעודות הוקרה למצטיינים על נתינה ומעורבות מיוחדת ל 26 בני נוער וחולקו 2 תעודות הוקרה מיוחדות לפרויקטים התנדבותיים מיוחדים: סח"י- סיירת חסד ייחודית בה בני הנוער אוספים סלי מזון, מאתרים משפחות ומחלקים בסתר, מתנדבים בשיפוץ בתים לקשישים ובבתי אבות. ולפרויקט "עוגת נקודת אור" – פרויקט של מרכז הנוער 'השינקלט' בהובלתו של דדי אמיר במסגרתו אופים בני הנוער עוגות בימי חמישי ומחלקים בימי שישי למשפחות שכולות , לאור החיבור והקשר למשפחות החליטו בקבוצה על הפקת אלבום דיגיטלי לזכר הנופלים.

בנוסף, התקיימה הקצאה מרגשת של אליסף פרץ בנה של מרים פרץ אשר שכל את 2 אחיו בצבא ואיבד גם את אביו, אליסף דיבר על צמיחה מתוך משבר, על הבחירות בחיים. בצפת רואים את ערך ההתנדבות כמרכזי והוא עובר כשתי וערב ברצף החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. בכל בית ספר פעילה רכזת מעורבות חברתית, מתקיימים כינוסים של שולחן עגול רשותי בהובלת מנהלת יחידת הנוער ופעילים מעל ל- 500 בני נוער בכ- 30 מסגרות התנדבותיות ברחבי העיר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.