מנהל יחידת הנוער של נשר נבחר ל"מנחה של המדינה"

התואר מטעם עמותת במתנ"ה הוענק למנהל יחידת הנוער העירונית נשר, אור מורדו, בטקס שהתקיים אתמול במרכז הקונגרסים חיפה.
אור מורדו המנחה של המדינה מאי 2019
צילום: לרמן

מנהל יחידת הנוער העירונית של עיריית נשר, אור מורדו, המשמש גם כמנחה מועצת התלמידים והנוער העירונית זכה השבוע בתואר: "המנחה של המדינה". התואר הוענק למורדו בוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער שהתקיימה במרכז הקונגרסים חיפה.

מדובר באות הוקרה המוענק אחת לשנה למנחי מועצות תלמידים ונוער מצטיינים, מטעם עמותת במתנ"ה (בוגרי מועצת התלמידים והנוער הארצית) הפועלת בשיתוף עם האגודה למנהלי מחלקות נוער, מתוך רצון להוקיר את אנשי החינוך הפועלים לקידום מועצות התלמידים.

בהודעת עמותת במתנ"ה צוין כי מורדו, ושני זוכים נוספים: שרי ציוני – מנחת מועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז דרום, וחוה הייטי אלל – מנחת מועצת התלמידים והנוער העירונית כפר סבא, בלטו בדוגמתם האישית, השליחות והעשייה למען מנהיגות הנוער.

סגן ראש עיריית נשר, גיאורגי גרשקוביץ, אשר לקח חלק בטקס, ברך בשם העירייה את בני הנוער הרבים שהיו בקהל, ועל מורדו הוא אמר: "אני מכיר את אור כבר מספר שנים ויודע איזו עבודה חשובה הוא עושה למען התלמידים. אני גאה שיש לעיריית נשר מנהל ראוי ואין לי ספק שאור עוד יגיע רחוק".

ראש העיר נשר, רועי לוי, ברך אף הוא את מורדו על זכייתו ואמר: "עיריית נשר מקדמת ומטפחת את המצוינות בקרב מנהליה. זכייתו של אור מוסיפה כבוד רב לעירייה. אור יצר קשר ישיר ומיוחד עם הנוער בנשר, קשר של העצמה. את פירות ההשקעה של אור בפרט ועיריית נשר בכלל בנוער המצוין שלנו רואים למרחקים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.