חווית הלידה בכרמל

צוות חדרי הלידה מחלקת יולדות והתינוקייה של מרכז רפואי כרמל הוזמן השבוע ליהנות מפרמיירת הצגת הקאמרי החדשה "היריון" בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין. מי שיזמה את הזמנת הצוות של כרמל היא לא אחרת ממנכ"לית התיאטרון דפנה צורי שרק לפני מספר שבועות חוותה יחד עם ביתה דניאל את חווית הלידה בכרמל וביקשה להודות במעט לכל הצוות שליווה אותה.

 "חווית לידה שעברנו בכרמל היתה פשוט מדהימה ויוצאת מן הכלל, מספרת דפנה. זה התחיל משלב הקבלה במיון יולדות, דרך חווית לידה מדהימה ועוצמתית בחדרי הלידה החדשים של כרמל, וההירגעות והיחס החם במחלקת יולדות ובתינוקייה. יש בכרמל תמהיל אנושי של מקצועיות גבוהה עם יחס אנושי מיוחד ומדהים שפשוט לדניאל ולכולנו היה תענוג ללדת בכרמל". דרך אגב לתינוק החדש והמקסים לסבתא דפנה ולמשפחת קזקוב קוראים כרמל

פרמיירת הצגת "היריון" הוזמנו והגיעו ממערך היולדות בכרמל רופאים אחיות מיילדות וצוות רפואי גדול שנהנו מהצגה מאוד אקטואלית ומוצלחת עבורם. ורד כהן מנהלת הסיעוד במחלקת יולדות בכרמל יחד עם מעיינה אלבוים מנהלת הסיעוד בחדרי הלידה וסופיה גימפלסון מנהלת הסיעוד בתינוקייה הודו במילים חמות לדפנה צורי על המחווה יוצאת הדופן ואמרו, " אנו כאחיות מחלקה המטפלות ביולדות ובאוצרות הקטנים רואות בעבודתנו שליחות ועושות את המרב על מנת להעניק טיפול ושירות בטוח ואיכותי. לרוב, היולדות והמשפחות מכירות לצוותים תודה עם מכתבים, שוקולדים, סלסלת פירות, אך הפעם התברכנו בהכרת תודה מצדך עם מתנה ליותר מ-50 אנשי צוות אשר הפתיעה את כולנו וגרמה לנו לחכות בקוצר רוח לערב ההצגה.

אין לתאר את התגובות של הצוות לאור ההפקה שחווינו, החל מהקבלת פנים היפה והעשירה, המגוון העצום של הקינוחים, סבר הפנים היפות, ההצגה המעניינת והמרתקת עם משחק מצוין של כל צוות השחקנים אשר נגעה בלב כולנו ובאה בקורלציה מושלמת לעיסוק שלנו. כל שנותר לנו הוא לומר לך דפנה תודה ושוב תודה".

ד"ר ראובן קידר מנהל חדרי הלידה בכרמל שהגיע עם צוות המחלקה לצפות בהצגה אמר, " אגף מיילדות בכרמל חרט על דגלו יחס אישי לכל יולדת עם גישה הוליסטית ללידה. חדרי הלידה שלנו מעניקים ליולדת ולמלווה תחושת רוגע, פרטיות וביתיות. תחושה זו מושגת על ידי עיצוב ייחודי עם מראה המשרה שלווה. כל אחד מחדרי הלידה ערוכים לאפשר לידה במצבים רגילים ומורכבים על מנת להבטיח את בריאות היולדת ותינוקה. צוות ההרדמה זמין ליולדת 24 שעות ביממה, חדר ניתוח חדיש ממוקם בתוך חדרי הלידה ומאפשר ניהול לידה בטוחה גם במצבים בהם לידה מסתיימת בניתוח קיסרי אנו כאן בכרמל רואים בכל אם ובכל יולדת המגיעים אלינו כדבר המרכזי וחשוב ביותר ומעניקים להם מעטפת מקצועית מלאה מרגע ההגעה והקבלה למיון היולדות ועד ליווי התינוק וההורים הנרגשים לביתם".

בתמונות צוות מערך היולדות של כרמל עם דפנה צורי בתיאטרון מוצקין דניאל בעלה יחד עם דפנה בחדר הלידה בכרמל

<<…>> <<…>> צילומים אלי דדון

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.