עובדי אגף החופים מסייעים לפגועי מוח לחזור לחיים רגילים

פוזיציה!
פוזיציה!

במסגרת סדרת ההרצאות, שעורך אגף החופים העירוני בקהילה, בנושאי התנהגות בטוחה בים, שמירה על הסביבה החופית ועוד, הגיעו בתחילת השבוע מנהל אגף החופים – יחיאל (חיליק) אמסלם, מנהל תחנת ההצלה בחוף הסטודנטים – יוסי אריאל, המציל יוסף חרדון וקצין הביטחון של החופים, מייקל דיבי, למכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי.

המכון הינו הגורם המטפל בשיקומם הנפשי, החברתי, התעסוקתי והמשפחתי של מי שעברו פגיעה מוחית, ולאחר שהשלימו את שלבי השיקום, מסתגלים כעת להשתלבות חברתית מחודשת במשפחה, בקהילה ובתעסוקה.

מנהל האגף סקר בפני המשתתפים את פעילות אגף החופים, הרחיב על עבודות ההנגשה הנרחבות שנעשות ברצועת החופים והזמין את המשתתפים להגיע לים בעונת הרחצה.

מנהל התחנה והמציל הסבירו למשתתפים על הסכנות האורבות בים, את כללי ההתנהגות בים, הסבירו על השוני בין הדגלים המונפים על תחנות ההצלה, הציגו את אמצעי ההצלה העומדים לרשות מערך ההצלה והוסיפו סיפורים אישיים על מקרי הצלת חיים בהם היו מעורבים.

קצין הביטחון הסביר על החוקים הנוגעים לשהייה ברצועת החוף ועל הפעולות הנעשות לשם השמירה על הסדר הציבורי ולטובת הקניית תחושת הביטחון.

המשתתפים גילו סקרנות רבה, לא חסכו בשאלות ובסיום ביקשו להצטלם עם הצוות והאמצעים השונים שהוצגו להם.

מנהל האגף יחיאל (חיליק) אמסלם מסר, כי אנשי האגף התרגשו עד דמעות במפגש עם המשתתפים וציין כי מטרת סבב ההרצאות הינה להגביר את המודעות לסכנות האורבות בים ולהעלאת המודעות לשמירה על הסביבה החופית. חיליק הוסיף, כי מפגש מעין זה רק מגביר את תחושת הסיפוק, לאור עבודות ההנגשה הנרחבות שעיריית חיפה קידמה בחופים, כך שהחופים יהיו נגישים לכולם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.