מחאת הסטודנטים "לא מתקוונים לשלם"

הסטודנטים הגישו עצומה עם למעלה מ-550 חתימות של סטודנטים כנגד מערך הלימודים באנגלית של האוניברסיטה.
מחאת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה כנגד מדיניות הלימודים ותשלומים בתקופת הקורונה מקבלת חיזוק נוסף בהתארגנות העצמאית של הסטודנטים בקמפוס. היום הגישו נציגי המחאה עצומה לידי ד"ר גרוס אחראית על החוג באנגלית והדיקנט אוניברסיטה.
קיריל קארטניק, מנהל המחאה הצפונית:* "אנו סטודנטים לקורסי אנגלית באוניברסיטת חיפה דורשים פטור מלא מחובות האנגלית שלנו, בגלל המגיפה העולמית המתרחשת בעולם ובארצנו.
לא יתכן שסטודנטים עם קשיים שלא הצליחו עד כה למלא את חובות האנגלית יצטרכו לעשות זאת עם קורס מקוון, זאת כאשר המרצים שלנו אינם מכירים את התוכנה באופן מלא ולא נעשה מחקר מקיף על יעילותה של שיטה זו עבור הקורס. כפי שהיה קיים בקורסי אנגלית בעבר, כאשר פטורים בדרגות שונות מתפקידי האנגלית באוניברסיטת חיפה ניתנו במקרים פחות דחופים, על אחת כמה וכמה במשבר עולמי, נכון וראוי היה לתת מענה".
בתגובה לשליחת העצומה נמסר מלשכת הרקטור באוניברסיטת חיפה, כי הנושא בבדיקה.
ממטה מאבק הסטודנטים מבקשים להדגיש:* "לצערנו הגוף מתכנו שאמון לסייע ולהשמיע את קולנו בקמפוס, בחר להיות לצד האוניברסיטה בצעד חריג ותמוה. כמובן שמדובר באגודת הסטודנטים שאינם מייצגים את הסטודנטים במצוקה שנגרמה עקב משבר נגיף הקורונה, כפי שהשכילו לעשות בהסתדרות הלאומית ולסייע לסטודנטים במאבקנו הכולל".
צילום מטה המאבק

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.