נאהדה מנסור מונתה ליו"ר הנהלת רשות נחל הקישון

נאהדה מנסור מונתה ליו"ר הנהלת רשות נחל הקישון


השבוע אישרה מועצת רשות נחל הקישון את תוכנית העבודה והתקציב הרשות לשנת הכספים 2023. את הישיבה ניהלה נאהדה מנסור מי שמונתה זה עתה לתפקיד יו"ר הנהלת רשות נחל הקישון.
נאהדה מנסור תושבת האזור מעוספיא, מכהנת כמנכ"לית דיר אלאסד מונתה זה מכבר לתפקיד יו"ר הנהלת רשות נחל הקישון והיא האישה הדרוזית הראשונה שמכהנת בתפקיד זה.
נאהדה בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים בעלת היכרות רבת שנים עם השלטון המקומי וכמי שבתפקידה היתה חשבת מלווה של הרשויות המקומיות קרית שמונה, ריינה, משהד, עילוט ועראבה וגזברית עיר הכרמל ועוספיא וכהנה בדירקטוריונים וכדח"צית בתאגיד המים והביוב פלגי הגליל.
בישיבת המועצה הציגו מנכ"לית הרשות, שרון נסים והצוות המקצועי את תוכנית העבודה והתקציב הרגיל ותקציב הפיתוח של הרשות, כולל גיוס התקציבים לפרוייקטים ובראשם את הקמת פארק מורד נחל הקישון ובו פארק המלחה ופארק ביצות הנרקיסים.
הרשות נמצאת בימים אלה בעיצומו של מאבק מתמשך למען שמירה על הנחל והקמת פארק מורד נחל הקישון, פארק רחב ממדים שיהווה ריאה ירוקה בלב האזור המתועש ביותר בארץ וישמש את כל תושבי מטרופולין חיפה. 
מנסור ערכה סיור במורד נחל קישון ובתחילת ישיבת המועצה אמרה: "אני מודה לחברי המועצה על הברכות למינויי כיו"ר. נחל קישון וסביבתו חשובים לכולנו ואני כתושבת האזור אעשה הכל, על מנת לסייע לחברי המועצה וההנהלה ולצוות המצוין שיש ברשות, לקדם אותו ולהפכו ליעד טיולים ונופש אטרקטיבי עבור כל תושבי האזור". 
מנכ"לית הרשות, שרון נסים, ברכה את יו"ר הנכנסת וציינה לטובה את המינוי החשוב למוסדות הרשות. "נאהדה תסייע בידי ובידי הצוות ליישם את מטרות הרשות ולהקים את פארק מורד נחל הקישון. נאהדה מביאה איתה ניסיון וידע מקצועי רב ומגוון מהמגזר הציבורי והפרטי ותהווה מכפיל כח לרשות הנחל בתפקידה החשוב".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.