ממשיכים בתנופת הפיתוח במבואות הדרומיים: אושרה "מנה שנייה" של בקשה להיתרי בנייה לכ-1,000 יחידות דיור נוספות בשכונה החדשה נאות פרס ב'

תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים | הדמיה: רן צרפתי
תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים | הדמיה: רן צרפתי

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה אישרה בישיבתה אתמול חמישה מתחמים נוספים למגורים במבואות הדרומיים, הכוללים קרוב ל-1,000 יחידות דיור חדשות

ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה, אישרה בישיבתה השבוע חמישה מתחמי מגורים נוספים בשכונה החדשה אשר תוקם במבואות הדרומיים של חיפה ובה עתידים להיבנות בשנים הקרובות למעלה מ-6,000 יחידות דיור חדשות.

מדובר במגרשים, עליהם עתידים להיבנות כ-1,000 יחידות דיור חדשות בבנייה רווייה מרקמית, אשר תשלב מבנים רבי-קומות בני 24-25 קומות, מעל קומת מסחר. לצד ההמגדלים יוקמו מבני מגורים בני 8 קומות, מעל קומות חניון תת קרקעי משותף.

הדירות שייבנו במבנים אלו ישווקו בחלקן במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" ויהיו בגדלים שונים של בין 3 חדרים ועד לדירות של 5 , 6 ו-7 חדרים.

שכונת המבואות הדרומיים בחיפה מהווה את אחת מעתודות הבנייה המשמעותיות בעיר ותוכננה כך שתיתן מענה נרחב, הן לתעסוקה ומסחר והן לפנאי. השכונה החדשה תחובר לְדרכי גישה נוחות וּמהירות לצירי תחבורה ראשיים, קווי מטרונית יעברו בשני צדי השכונה, ותושביה יוכלו ליהנות מרשת שבילי אופניים – שתחבר את השכונה למת"ם ולתחנת הרכבת חוף הכרמל. השכונה תוכננה עם עירוב שימושים וכוללת שדרת מסחר חדשה, נגישה ומודרנית, שתאפשר חיי קהילה ובילוי עשירים ומגוונים ומקרבה לחוף הים ולמרכז העיר. בנוסף, יוקמו בשכונה מבני ציבור, תרבות וחינוך חדשים, תוך שמירה על שטחים ירוקים נרחבים, גני משחקים ופארקים ציבוריים לרווחת המשפחות.

אריאל וטרמן, מהנדס העיר חיפה: "זו המנה השנייה בהיקף גדול, שמהווה חלק מהרכבת הפאזל של השכונה. מדובר בפרוייקט שמהווה חלק מהשדרה המסחרית המרכזית של השכונה, שתהווה עם הקמתה את המרחב הפעיל של אחת השכונות הגדולות בעיר, עם כ-30,000 תושבים חדשים שיתווספו לעיר, רובם משפחות צעירות, שזכו בהגרלות "מחיר למשתכן". הקמת התשתיות מתבצעת כיום לאחר שנים של עיכוב בהקמת תשתיות העל על-ידי המדינה, וזה רגע משמח ביותר עבור העיר ועבור הזוכים בהגרלות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.