הושלמה הקמת קריית הממשלה הגדולה ביותר בצפון הארץ

למעלה מחצי מיליארד שקלים הושקעו בהקמת הקריה הצפויה לאכלס בקיץ הקרוב 21 משרדי ממשלה תחת קורת גג אחת  

נוף הגליל הופכת לירושלים של הצפון, לפחות בכל הקשור לשירותי הממשל המסופקים על ידה. קריית הממשלה המחוזית החדשה שמוקמת בעיר מזה כארבע שנים, נמצאת בשלבי סיום לקראת אכלוסה הצפוי בעוד כשלושה חודשים. הקריה הוקמה על ידי המדינה באמצעות חברת שיכון ובינוי-סולל בונה תשתיות בע"מ ומתפרשת על פני מבנה בן עשר קומות עיליות ועוד חמש קומות תת-קרקעיות, בשטח בניה כולל של כ-26 אלף מ"ר נטו.  

משרדי הקריה יספקו לאוכלוסיית העיר והאזור הצפון כולו שירותים של משרד הפנים, הבריאות, רשויות תכנון, מבקר המדינה, מנהל מקרקעי ישראל, משרד החינוך, משרד הקליטה, משרד הרווחה, משרד המשפטים, משרד הבינוי והשיכון, פרקליטות המדינה, משרד ראש הממשלה ועוד. הקריה ממוקמת בסמיכות להיכל המשפט בעיר הכולל את בתי המשפט השלום והמחוזי, דבר שמייצר רצף וריכוז של כלל מוסדות המדינה לטובתו של האזרח.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, שדחף וקידם את הפרויקט, אמר כי עם השלמתו מתחזק מעמדה של נוף הגליל כעיר הבירה של הגליל וכן יורחב מעגל התעסוקה עבור תושבי העיר. "קריית הממשלה החדשה היא עוגן חשוב בצמיחה הכלכלית של העיר ומיתוגה כעיר ממשל ובירת הגליל. השירות שיינתן לתושבים ולכל תושבי הצפון בכל מה שקשור למשרדי הממשלה, יחסוך הרבה זמן ויהווה מנוף כלכלי להעסקה של תושבי נוף הגליל והאזור", אמר פלוט.

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.