בסיוע רשות ניקוז ונחלים קישון: הושלמו העבודות להכשרת אשכול הכליאה במגידו

צילום: רפאל בריח רשות ניקוז ונחלים קישון

אשכול בתי הסוהר במגידו יביא לשיפור במערך הכליאה הלאומי ולעמידה בתנאי מרחב המחייה של אסירים כפי שקבע בג"צ

שירות בתי הסוהר השלים צעד חשוב נוסף בדרך להקמת אשכול כליאה מתקדם במגידו. עבודות הכשרת השטח והטיפול בבעיות ניקוז אפשריות – בוצעו על ידי רשות ניקוז ונחלים קישון בשיתוף עם המועצה האזורית מגידו.
שירות בתי הסוהר יזם את הפרוייקט שבוצע על ידי רשות הניקוז וכלל בין היתר טיפול בעורקי ניקוז וויסות אגני בראיה חדשנית בשטח המתקן המתוכנן. עבודות אלו יאפשרו לשירות בתי הסוהר ולמשרד לביטחון פנים לפעול למימוש התוכניות להקמת האשכול במגידו בסטנדרטים טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים.
אשכול בתי הסוהר במגידו צפוי להביא לשיפור מהותי במערך הכליאה הלאומי וזאת על ידי עמידה בתנאי מרחב המחייה לאסירים כפי שקבע בג"צ.
האשכול יתנהל בשיטות מתקדמות הצפויות להביא לשיפור בתנאי מחיית האסירים ולהשפיע לטובה על שיקומם.

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי אמרה: "הצעת המחליטים אשר אושרה בממשלה לפני מספר שבועות, משקפת את ההבנה שמשבר הכליאה בבתי הסוהר הוא משבר לאומי שיבוא על פתרונו רק בעזרת האצת בינוי מסיבית לצד פיתוח חלופות כליאה בקהילה ושילוב זרועות ממשלתיים. שמחה להוביל תפיסה חדשנית זו אשר תגביר את הביטחון האישי לכל תושבי המדינה".

ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי: "זהו עוד שלב חשוב בקידום פרוייקט אסטרטגי של מועצה אזורית מגידו. אנחנו נוודא שהפרויקט ימשיך להתקדם במלוא המרץ כחלק מהחזון שלנו להפוך את מרחב צומת מגידו לשער הכניסה לעולם התיירות בגליל ולמנוע צמיחה כלכלי אדיר לאזור כולו, עם אלפי משרות נוספות ותרומה כלכלית משמעותית".

מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים קישון, חיים חמי, אמר עם סיום העבודות: "נרתמנו ברצון רב לפרוייקט הלאומי החשוב הזה. העבודות בוצעו תוך שאנו מקפידים להגן באופן מיטבי על צורכי הסביבה ודואגים לכל צרכי הניקוז שנגזרים מן השטח".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.