פרס חינוך ארצי לבי"ס רמב"ם בנהריה!

פרס חינוך ארצי לבי"ס רמב"ם בנהריה!

אחרי שזכו בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך, התבשרו בבי"ס חמ"ד רמב"ם מנהריה, כי זכו בפרס החינוך הארצי. "מדובר בהישג חשוב נוסף לחינוך בעיר שלנו. מוכיח שוב שחינוך מעל הכל", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

משרד החינוך פרסם את רשימת מוסדות החינוך בארץ שזכו בפרס החינוך הארצי. בית הספר חמ"ד רמב"ם מנהריה שזכה לאחרונה גם בפרס החינוך המחוזי, נכלל אף הוא ברשימת הזוכים היוקרתית של הפרס הארצי בקטגוריית החינוך הממלכתי דתי.

בשבוע שעבר ביקרה וועדת הפרס הארצית בבית הספר ונפגשה עם מנהלת בית הספר, מוריה שוקרון והצוות החינוכי, שמעה על התוכניות והמיזמים הרבים אותם מקדמים בבית הספר. במפגש הסיכום השתתפו גם ראש העירייה, רונן מרלי וראש מינהל החינוך בעירייה, אילן וקנין שהדגישו את חשיבותו של בית הספר בקהילה ואת ההשקעה הרבה של הרשות בהמשך פיתוחו.

"מדובר בהישג חשוב נוסף לחינוך בעיר שלנו שמוכיח שוב שחינוך מעל הכל", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. "אנחנו משקיעים משאבים רבים בתחום בכל הזרמים והמסגרות החינוכיות בעיר וניתן לראות היטב את התוצאות בשטח. יישר כח למנהלת בית הספר, מוריה שוקרון, לצוות החינוכי, להנהגת ההורים הבית ספרית והכי חשוב לתלמידים. אני רוצה להודות גם לחברי וועדת הפרס על עבודתם המקצועית, במהלכה נחשפו מקרוב לעשייה המבורכת הקיימת בבית הספר רמב"ם", הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.