מינהל החינוך יעניק מענה להורים גם באמצעות הווטסאפ

אייקון של ווטצאפ
אייקון של ווטצאפ

מרכז הרישום והמידע של מינהל החינוך מרחיב את שירות המענה לתושבים, וכעת ניתן יהיה לקבל מידע גם באמצעות הווטסאפ, במספר: 04-8357002

השבוע, לרגל פתיחת שנת הלימודים, השיקה עיריית חיפה מערכת של וואטסאפ עסקי, באמצעותו יוכלו הורים לתלמידים בבתי הספר העירוניים לפנות למינהל החינוך בנושאי רישום ושיבוץ למוסדות חינוך, מעבר דירה, הגשת מסמכים ובקשות העברה.

השירות, אשר יהיה פעיל במהלך כל השבוע, נפתח עבור הורים שילדיהם לומדים במערכת החינוך החיפאית, בכל שלבי הגיל: גני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי הספר העל-יסודיים. כמו כן יינתן שירות לתושבי חוץ המבקשים ללמוד בחיפה. מספר הווטסאפ של השירות: 04-8357002.

המערכת פותחה לאחר אפיון צרכים מעמיק, שבוצע על ידי מינהל טכנולוגיות ומערכות מידע בעיריית חיפה, בשיתוף מינהל החינוך והאגף לפניות הציבור. המענה בווטסאפ צפוי לתת מענה להורים של כ- 58,000 תלמידים הלומדים כיום במערכת החינוך החיפאית, בנוסף למענה הטלפוני ובדואר אלקטרוני שניתנים כיום.

המענה הראשוני יינתן שבעה ימים בשבוע במשך 24 שעות על ידי "בוט", אשר יעניק מידע כללי ויענה על שאלות הנשאלות בתדירות גבוהה. מידע אישי יינתן על ידי נציג אנושי בשעות קבלת הקהל במרכז הרישום.

ממינהל החינוך נמסר: "נושא השירות לתושב הינו אחד מהנושאים החשובים ביותר בעבודת המינהל. לפני כשנה פתחנו מוקד טלפוני אשר מקל על הפונים ליצור קשר עם כלל מחלקות החינוך- גני ילדים, בתי ספר, חינוך מיוחד, שירות פסיכולוגי, וכעת שירות המענה המיידי בווטסאפ יסייע אף הוא לקבלת מידע וליצירת קשר עם מרכז הרישום והמידע".

ממינהל טכנולוגיות ומערכות מידע נמסר: "שירות הוואטצאפ במוקד החינוך הוא חלק מהיכולות החדשות של מערכות המוקדים המתקדמות. מוקד החינוך הוא המוקד העירוני השני, המצטרף למוקד 106, ומיישם שירות חשוב זה לטובת השירות לתושבי העיר חיפה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.