יום פתוח וירטואלי של אוניברסיטת חיפה: מולטי תואר, מולטי אפשרויות – גם בזום

אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה  תקיים את יום פתוח וירטואלי לכלל התארים (תואר ראשון, תואר שני ולימודי מכינה) ביום ה', ה-4.2.2021 בין השעות 09:00-18:00. ממש כמו בכל יום פתוח, כל צוותי האוניברסיטה ימתינו למועמדים ולמועמדות, שיוכלו להתחבר אליהם מכל מקום בו יבחרו: אפשר יהיה לשוחח עם נציגי מרכז הייעוץ למועמדים ונציגי החוגים באמצעות הטלפון, צ'אט או הוואטסאפ ושיחות זום עם אנשי סגל, ראשי חוגים, סטודנטים ובוגרים יתקיימו במהלך כל היום. נציגי מחלקת הרשמה, שכר לימוד, דיקנט ועוד יעמדו לרשות המועמדים במשך כל היום. וירטואלי או לא – כמו תמיד, ינתנו 50% הנחה בדמי הרשמה לנרשמים ביום הפתוח.

משבר הקורונה רק חידד עבור רבים את החשיבות בתואר אקדמי כפותח דלתות לשוק העבודה. בסימן מהפכת ה"מולטי תואר" של אוניברסיטת חיפה, גם היום הפתוח הנוכחי יתקיים תחת הכותרת, "מולטי תואר – מולטי אפשרויות". ביום זה יושם דגש על היתרונות הייחודיים והאפשרויות הרבות שמהפכת ה"מולטי-תואר" מעניקה לבוגרי האוניברסיטה בעולם התעסוקה של המאה ה-21 ובעיקר על אשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה שיאפשרו גם לבוגרי מדעי הרוח, חברה וחינוך, לדוגמא, ללמוד קורסים ויסודות של תכנות, שפות מחשב וכד'.

            במרכז תפיסת ה"מולטי-תואר" של אוניברסיטת חיפה עומדת ההבנה כי שוק העבודה של המאה ה-21 דורש ידע רב תחומי וארגז כלים שכולל יכולות רחבות. שיטת ה"מולטי-תואר" מורכבת משלושה רכיבים: קורסי העשרה לעולם החדש; שילובי חוגים יחודיים; הקניית כלים יישומים. כאמור, החל משנה זו, חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של כל סטודנט וסטודנטית היא האפשרות להירשם לאחד משלושה אשכולות: אשכול מדעי הרוח, אשכול מדעי הנתונים ואשכול יזמות ומנהיגות. כל אשכול מעניק לסטודנטים קורסי העשרה נוספים לתחומי הלימוד שלהם – כולל שילובים שהיו עד כה כמעט בלתי אפשריים, למשל, סטודנט לספרות שלומד גם קורסי מבוא בתכנות.

לפרטים נוספים: אילן יבלברג – 0528-666404

איתי שיינר – 0504-242780

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.