בקרוב: פתיחת הרישום לשנת הלימודים תשפ"ד

בקרוב: פתיחת הרישום לשנת הלימודים תשפ"ד
קרדיט: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

מינהל החינוך יפתח בקרוב את הרישום לגני הילדים ובתי הספר לשנת הלימודים תשפ"ד.
הרישום לגני הילדים ולכיתות א' יחל ביום שני, א' שבט תשפ"ג 23.01.2023 ויימשך עד ליום ראשון, כ"א שבט תשפ"ג, 12.02.2023.

השיבוץ לכיתות ז' והגשת המועמדות לחטיבות הביניים העל- אזוריות יפתח ביום רביעי, 01.02.23 י' בשבט תשפ"ג, ויסתיים ביום רביעי, י"ז בשבט תשפ"ג 08.02.23.

לקראת הרישום, יוזמנו ילדי הגנים להכיר את בתי הספר היסודיים, ותלמידי כיתות ו' יגיעו למפגשים בבתי הספר העל- יסודיים באזור מגוריהם. במפגשים יקיימו התלמידים סיור בסביבה הלימודית החדשה ויכירו את תכניות הלימוד הייחודיות של בתי הספר.

הרישום למוסדות החינוך יתבצע באמצעות אתר האינטרנט של עיריית חיפה בלבד.
כמו כן, באתרי האינטרנט של בתי הספר ניתן יהיה למצוא מידע על התכניות הייחודיות המתקיימות בכל בית ספר.

לצד הרישום לבית הספר האזורי, תלמידים העולים לכיתה א' יוכלו להגיש בתקופת הרישום מועמדות לאחד מבתי הספר הייחודיים העל- אזוריים בעיר: הפתוח ע"ש בארי, אל חיוואר, עליה האנתרופוסופי ובית הספר הדו- לשוני. הקריטריונים לקבלה לבתי ספר אלה מפורטים באתר עיריית חיפה.

גם תלמידים העולים לחטיבת הביניים יוכלו להגיש בתקופת הרישום מועמדות לבתי הספר העל- אזוריים: תיכון שש שנתי ״רעות לאמנויות״, בית הספר המדעי- טכנולוגי בסמת והמסלול הדו- לשוני בעירוני א'.

בתי ספר אלה יקיימו ימים פתוחים אליהם ניתן להגיע ללא תאום מראש:
היום הפתוח ב"רעות לאמנויות" יתקיים ביום שלישי, 10.01.23 י"ז בטבת תשפ"ג באשכול הפיס, ברחוב צה"ל 41, חיפה. בית ספר רעות לאמנויות מיועד לתלמידים המוכשרים באחד מתחומי האמנות הנלמדים בבית הספר, ארבע מגמות בחטיבת הביניים תיאטרון, אומנות פלסטית מוזיקה ומחול, ובתיכון בנוסף על אלו: צילום עיצוב חזותי ועיצוב אופנה. בית הספר מושתת על התפיסה כי העיסוק באומנות משפר את החשיבה היצירתית, מסייע לבוגר להפעיל יכולות מיומנויות של עבודת צוות, ערכים של כבוד הדדי פתיחות וסובלנות. לימודי הליבה, נלמדים על פי תכנית הלימודים של משרד החינוך, תוך שימת דגש על לימודי המדעים, בהם מתקיימים מיזמים ייחודיים.

בית ספר בסמת יקיים יום פתוח ביום חמישי, 19.01.23 בבית הספר ברחוב המלך דוד 33. בית ספר בסמת הוא בית ספר על- יסודי טכנולוגי- מדעי. בחטיבת הביניים לומדים בנוסף למקצועות הליבה, סינית, יזמות עסקית וחברתית, שרטוט והדפסת תלת-מימד, רובוטיקה, אלקטרוניקה, מחשבים, בינה מלאכותית, כימיה, פיסיקה, וביולוגיה. בחטיבה העליונה בוחרים התלמידים אחת מתוך שלוש מגמות: הנדסת תכנה, אנליזת נתונים, ואלקטרוניקה. בנוסף בוחרים התלמידים להרחיב את יחידות הלימוד בכימיה או פיסיקה לרמה של 5 יח"ל.

המסלול הדו- לשוני בעירוני א' מבוסס על פדגוגיה חדשנית המושתתת על לימוד דרך פרויקטים ולמידה מבוססת מקום. הלימודים מתקיימים בשתי השפות: ערבית ועברית. ישנו דגש על תהליך הבחירה של כל תלמיד ותלמידה, והלימוד נעשה תוך כדי תהליך חקר המאפשר הבנה והעמקה. היכרות עם המסלול הדו לשוני ניתן לתאם עם מזכירות בית ספר עירוני א.
במהלך תקופת הרישום יפעיל מינהל החינוך מוקד מידע טלפוני שמספרו 1-700-507-002. המוקד יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 14:00.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.