שוטרי משטרת ישראל איתרו במהלך הלילה ילדה כבת 4 כשהיא משוטטת לבדה ברחובות עיר בגליל

בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות ילדה כבת ארבע שנמצאה משוטטת לבדה סמוך לכביש בעיר בשפרעם.
שוטרים שהגיעו למקום, לקחו אחריות על הילדה והביאו אותה לתחנת המשטרה. שוטרים רבים השתתפו בחקירה ואיתור משפחתה של הילדה. לאחר מספר שעות אותרה משפחתה של הילדה והיה איחוד מאוד מרגש וההורים הודו לשוטרים.
השוטרים השיבו את הילדה להוריה לאחר שגבו עדותם. ההורים זומנו להגיע לתחנת המשטרה ביום ראשון לצורך המשך בירור נסיבות יציאתה של הילדה מהבית.
*להלן מספר המלצות לציבור ההורים למניעת המקרה הבא:*
?️בכל עת בו שוהים ילדים קטנים בבית, ובמיוחד בשעת לילה, יש לוודא כי הדלת נעולה במפתח ואף להוציאו ולהניחו במקום גבוה למניעת גישה ע"י הילדים.
?️ככל שיש מנעול בריח עליון, מומלץ לסגור גם אותו כאמצעי בטיחות נוסף.
?️יש להקפיד כי פרט לדלת הכניסה הראשית, שאר דלתות הבית לרבות מרפסות ושערים מהם ישנה גישה לבחוץ,יהיו נעולים אף הם.
?️יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל באופן מידי בכל אירוע בו ילד יצא לבדו מהבית ולא מצליחים לאתרו או בכל מקרה בו נמצא ילד כשהוא משוטט ברחוב.
*דוברות המשטרה (גליל):*
*שוטרי משטרת ישראל עצרו שני גברים בשנות ה-20 לחייהם בהשלכת מטען צינור לעבר בית מגורים ודריסת אדם בעת הימלטותם מהזירה והיום הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדם*
לפני כשבועיים (14.6.19) בשעות הלילה המאוחרות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על השלכת מטען בכפר ביר אל מכסור לעבר בית מגורים ולעבר רכב על ידי רכב חולף מסוג "וולוו".
שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום האירוע, לפתע קיבלו דיווח נוסף אודות פגיעה בהולך רגל, שחצה את הכביש, ופגיעה ברכב שהיה בנסיעה על ידי רכב מסוג "וולו". שוטרי משטרת ישראל החלו בסריקות לאיתור החשודים. חבלנים, חוקרים ובוחני תאונות הדרכים שהגיעו לשתי הזירות החלו באיסוף הממצאים ופתחו בחקירה.
מהחקירה עלה, כי זמן קצר לפני אירוע השלכת המטען, התגלע בין המתלוננים לחשודים ויכוח , על רקע סכסוך ישן, כאשר בשלב מסויים אחד החשודים זרק לעבר רכבו של אחד המתלוננים מפתח גלגלים והחשודים נסעו מהמקום.
לאחר זמן קצר, נסעו החשודים לביתו של אחד המתלוננים, האטו את מהירות נסיעתם והשליכו לעבר ביתו ורכבו מטען מאולתר. החשודים לאחר המעשה עזבו את המקום בנסיעה מהירה, תוך שהם פוגעים בהולך רגל שחצה את הכביש וברכב שנסע בכביש.
כתוצאה ממעשיהם נחבל הולך הרגל באורח קל, נגרם נזק לרכבו של המתלונן ולרכב שנסע בכביש.
מספר שעות לאחר האירוע נעצר אחד החשודים (25 ביר אלמכסור) *ויום למחרת* נעצר החשוד השני (28 ביר אלמכסור) בזמן שהחזיק סכין באורך כ-20 ס"מ. החשודים נעצרו והובאו לחקירה.
בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.
היום*(שישי) לאחר חקירה מקצועית וזריזה הצליחו שוטרי משטרת ישראל לגבש תשתית ראייתית כנגד החשודים ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של חבלה במזיד, עבירות בנשק, היזק בחומר נפיץ, נהיגה פוחזת ותקיפה הגורמת חבלה של ממש בבית משפט המחוזי בחיפה וכנגד החשוד בן ה-28 יוחסו שני אישומים נוספים בגין עבירה של החזקת סכין שלא כדין.
תקרדיט: דוברות המשטרה??

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.