רכבת ישראל פותחת מחלקת אבדות ומציאות חדשה בתחנת מרכזית המפרץ במטרה לשפר את השירות לתושבי הצפון

רכבת ישראל פותחת מחלקת אבדות ומציאות חדשה בתחנת מרכזית המפרץ
רכבת ישראל פותחת מחלקת אבדות ומציאות חדשה בתחנת מרכזית המפרץ

רכבת ישראל משפרת את השירות לתושבי הצפון, מייעלת את תהליך החזרת האבדות לבעליהן,  ומשיקה מחלקת אבדות ומציאות חדשה בתחנת מרכזית המפרץ. המחלקה החדשה תהווה סניף נוסף למחלקה המרכזית שנמצאת כיום בתחנת תל אביב סבידור מרכז ותשמש כמרכז שירות איזורי, אליו יוכלו להגיע בעלי האבדות המתגוררים בצפון, ולאסוף את האבדה בעמדה קרובה למקום מגוריהם.

המחלקה החדשה תפעל בשיתוף פעולה עם המחלקה המרכזית, ותעבוד במקביל אליה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 – 18:00. אל המחלקה ישלחו פריטים אבודים שנאספו במהלך השבוע ושייכים לתושבי הצפון. בדרך זו, רכבת ישראל תחסוך לנוסעים המתגוררים באזור חיפה והקריות שאיבדו פריט ברכבת, נסיעה במיוחד לתל אביב בכדי לאסוף אותו. כיום, מספר האבדות המגיעות מאזור הצפון עומד על כ-200 פריטים בחודש. 

רכבת ישראל רואה בהחזרת האבדות המשך ישיר לשירות עבור נוסעי הרכבת וכל עובדי החברה מוכוונים למתן שירות זה. ברכבת ממליצים לכל נוסע ונוסעת להצמיד שם וטלפון לחפציו, כדי שיהיה ניתן להחזיר את האבדה במהירות וביעילות, ובכל מקרה להיערך לירידה מהרכבת טרם ההגעה לתחנה המבוקשת, על מנת שלא למהר ובכך להסתכן באיבוד חפצים.

רכבת ישראל קוראת לציבור הנוסעים לא להתייאש במידה והם מאבדים חפץ כלשהו. במקרה כזה, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא במחלקה, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.