עושים בית ספר

נתוני משרד החינוך מצביעים על עלייה דרמטית בשיעור של 15% לתעודת בגרות בנוף הגליל

 78% מתלמידי נוף הגליל הלומדים בשלושת בתי הספר התיכוניים בעיר אורט "שרת", "אלון" ו"בית רבקה", היו זכאים לבגרות בשנת הלימודים תש"פ. מתוכם 45.3% , כמעט מחצית מן התלמידים, סיימו 5 יחידות באנגלית  "מדובר בהישג אדיר שמבטא את ההשקעה העירונית האדירה בתחום החינוך", נמסר מהעירייה וצוין כי העלייה הדרמטית, בשיעור של 15%, משקפת גם את הפעילות האדירה של מרכזת מורשת קק"ל למצוינות שהוקם לפני כחמש שנים, עם כניסתו לתפקיד של ראש העיר, רונן פלוט, במטרה להעצים חינוך למצוינות ולאפשר לכל תלמיד בעיר לקבל שיעורים פרטיים בחינם על ידי טובי המרצים במדינה. "להשקעה יש תוצאות", אמר בתגובה ראש העיר, רונן פלוט, וציין כי המשאבים האדירים  בתחום החינוך משולבים בהיבט הפדגוגי לימודי ובהיבט הפיזי בכל הקשור להצטיידות ולסביבת הלימודים.

מנהלת אגף החינוך, מינה קליין, ציינה כי לצד הנתונים המרשימים בזכאות לבגרות, נרשמה עלייה משמעותית גם במספר התמונה החינוכית בנוף הגליל שמצביעה על עלייה בשיעור הגבוה ביותר באזור הצפון. גם בזכאות לבגרות מוגברת במקצועות מתמטיקה ואנגלית נרשמה עלייה משמעותית וגם במספר התלמידים שניגשים לבגרות מוגברת במקצועות מתמטיקה ואנגלית. בשני מקצועות אלה וגם במקצועות הטכנולוגיים והמדעים נוף הגליל מדורגת במקום טוב, גבוה מהממוצע הארצי. לדברי קליין, "העירייה הציבה  את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני ופועלת ללא לאות לגיוס משאבים חסרי תקדים  והקצאתם לקידום הישגי התלמידים, לרבות הקמת בית קק"ל למצוינות, כניסתה של קרן רש"י  למערך החוסן הקהילתי, הרחבת תכנית מחשב לכל ילד והכללת העיר בתוכנית המחשבים ההיברידים – ההשקעה העצומה הזאת נותנת את פירותיה".

ראש העיר פלוט ביקש להודות לאנשי החינוך העושים במלאכה, למנהלי בתי הספר התיכוניים, למורים, לצוותים החינוכיים ולעובדי אגף החינוך. "בעיקר אני רוצה להודות לתלמידות ולתלמידים שעשו את הקפיצה האדירה הזאת בשנה לא פשוטה. מגיע להם יישר כוח גדול על ההישג המדהים", אמר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.