אשתי מעדיפה את הסוסים על פני

אשתי מעדיפה את הסוסים על פני

האישה: "אני אוהבת סוסים. רכשתי כמה וזה התחביב האהוב עלי ואינו פוגם בחיי הזוגיות שלנו"

בני הזוג הכירו עוד כשהיו חברים בתיכון. ההכרות הראשונית, או מה שנקרא בימינו הדייט הראשון היה באירוע גדול של רכיבה על סוסים. שם ניצתה האש ואחרי המפגש הראשון באו אחריו עוד כמה, חלקם בחוות הרכיבה – ואחרי שנתיים הם נישאו והספיקו בעשור האחרון להביא שני ילדים לעולם.

שני בני הזוג הקימו עסק המכניס לחשבונם כמה מילוני שקלים בשנה. בכסף רכשה האישה סוס  ולפני שנתיים רכשה עוד שניים. "כל עולמה של אשתי הוא סביב הסוסים", מדגיש הבעל. "היא מעדיפה את הסוסים על פני. היא מנסה להכניס ברעיון הזה גם את ילדינו והחיים מתנהלים סביב ימי רכיבה, טיפול ודאגה לסוסים", טוען הבעל, שהבהיר לאשתו כי זה או הוא או הסוסים ועליה להחליט.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי "בסיס ההכרת ביני לבין בעלי היה על רקע אהבתנו המשותפת לסוסים. שום דבר חריג לא קרה מאז מעבר לעובדה שבבעלותנו שלושה סוסים שזקוקים לתשומת לב, לטיפול – וכן גם לחברה מפעם לפעם". עוד הדגישה "אני אוהבת סוסים. רכשתי כמה וזה התחביב האהוב עלי ואינו פוגם בחיי הזוגיות שלנו"

לדבריה אין סתירה בין האהבה שלה לסוסים לבין האהבה שלה לבעלה. "הבעל שלי החליט שזה בא על חשבונו אולי בגלל שרכשתי עוד שני סוסים". עו"ד סולן המליצה לאישה לא לפתוח תיק גירושין. "זו לא באמת סיבה להתגרש, אם היחסים בינכם מעבר לכך טובים". בני הזוג החליטו על ניסיון להגיע לשלום בית והקציבו לעניין שלושה חודשים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.