וואטן אלקאסם, מנכ"ל ובעלי למסה מדיה, השתתף בכנס בינ"ל בנושא הפרסום בדיגיטל

הכנס נערך בלונדון וסקר את הכלים החדשים בתחום השיווק הדיגיטלי לאור ההתפתחויות הדרמטיות בעולמות הטכנולוגיה והשפעת הבינה המלאכותית AI על עתיד הפרסום וואטן מצא זמן גם להופעה של "הבוס", ברוס ספרינגסטין למסה מדיה מובילה את הקמפיינים המשמעותיים ביותר בחברה הערבית – בחודש שעבר סייעה לרשימה הערבית ולעמית בכר בבחירות ללשכת עורכי הדין לזכות בהישג מדהים

היזם והפרסומאי וואטן אלקאסם, המנכ"ל והבעלים של למסה מדיה – אחד ממשרדי הפרסום הבולטים בחברה הערבית ובאופן כללי במדינה – השתתף לאחרונה בכנס בינלאומי בלונדון בנושא הפרסום בדיגיטל.

הכנס, שאורגן ע"י סוכנות השיווק המובילה Figaro Digital, התמקד בכלים החדשניים שעומדים לרשות אנשי פרסום בזכות טכנולוגיות חכמות והשפעת הבינה המלאכותית (AI) על עתיד הפרסום. נושא מרכזי נוסף היה האתגרים שמייצרות הרשתות החברתיות, שמשתנות גם הן בקצב מהיר. בנוסף, הכנס המקצועי היווה הזדמנות למפגשים מעשירים עם אנשי שיווק מכל העולם, ולהחלפת ידע יקר ערך.

אחרי הכנס והלמידה המשמעותית מצא אלקאסם זמן גם לטיול בבירת אנגליה, ולהופעה סוחפת של "הבוס", הלא הוא ברוס ספרינגסטין.

הצלחה מרשימה לקמפיין בחירות ללשכת עורכי הדין

למסה מדיה אחראית לקמפיינים הגדולים והמצליחים ביותר בחברה הערבית בשנים האחרונות – גם בתחום המסחרי, גם בתחום החברתי וגם בתחום הפוליטי. בשנים האחרונות הצליחו אלקאסם ולמסה מדיה , בשיתוף עם עמותות וארגונים, להעלות באופן דרמטי את אחוזי ההצבעה בחברה הערבית, וסייעו לרשימה המשותפת בתחילת דרכה להגיע להישג שיא.

בחודש שעבר רשמה למסה מדיה הצלחה מרשימה נוספת בבחירות, והפעם ללשכת עורכי הדין. החברה הובילה את הקמפיין של הרשימה הערבית, "דרך כבוד ואיכות המקצוע", שהגיעה לתוצאות מדהימות. בנוסף סייעה למסה מדיה ליו"ר הנבחר, עמית בכר, לזכות ברוב מכריע של קולות עורכי הדין בחברה הערבית.

עבודה בתל אביב, בגרמניה, בחיפה – וגם שותפות ברשת בתי קפה

עוד בטרם החל בילמודים אקדמים היה אלקאסם שדרן ומגיש בתכוניות רדיו "רדיו 2000 " ו"רדיו אשמס", עורך בעיתונות הכתובה, כשלמד באוניברסיטת חיפה, וואטן אלקאסם שימש כסגן יו"ר אגודת הסטודנטים. לאחר מכן הקים חברה להפקת פסטיבלים ואירועים, קיבל מלגה לעבודה בגרמניה ברשת דויטשה ולה ככתב לענייני המזרח התיכון. עבד בתחום הפרסום בתל אביב, כשנה במשרד הפרסום הגדול פובליסיס, הקים וניהל את מחלקת התוכן בערבית של קבוצת לוגיה במשך ארבע שנים(זרוע התוכן של סלקום), – ואז חזר לחיפה.

בחיפה הקים ב-2011 אלקאסם את למסה מדיה, שהלכה והתפתחה במשך 12 שנות קיומה עד שהגיעה למעמד של משרד פרסום מוביל וחדשני במדינה, עם דגש על החברה הערבית.

לאלקאסם חברה נוספת, "סלבז", שמנהלת קמפיינים של משפיענים ומפורסמים, והוא מעורב במיזמי אינטרנט ותקשורת חדשניים נוספים. כמו כן הוא שותף ברשת בתי הקפה "קהוותי" שמפעילה 4 סניפים, בנצרת, בכפר יאסיף, בשפרעם ובסכנין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.