הטכנולוגיה המתקדמת של מד"א בשירות המאבק בקורונה

אוהל מוקדים ענק, אפליקציית צוותי מד"א לרופאי משרד הבריאות ויישומון מד"א שלי: מאז הגעת נגיף הקורונה לישראל, נענות במוקד 101 של מד"א עשרות אלפי שיחות בכל יום, אל מול כ-6000 ביום רגיל. מערכת השליטה והבקרה של מגן דוד אדום, אשר פותחה בארגון, מאפשרת להתמודד באופן מיטבי עם העומס הרב.
על עשרות העמדות שפועלות בשגרה, נוספו לטובת הפניות בנושא הקורונה עוד יותר מ-200 שלוחות טלפוניות במוקדי 101 ברחבי הארץ, מאה מתוכן הוצבו באוהל מיוחד שהוקם במתחם המוקד הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו. כל זאת על מנת להמשיך לתת שירות מהיר ומקצועי, ולהמשיך לענות לכל אזרח המתקשר למוקד 101 של מד"א בתוך שניות בודדות, הן בקריאות שגרה והן בנושא הקורונה.
הטכנולוגיה של מד"א פוגשת את נגיף הקורונה גם בנושא שיתוף הפעולה עם משרד הבריאות, אשר משמעותי מאוד במסגרת המאבק בהתפשטות הנגיף בישראל. הרופאים המחוזיים של המשרד הם אלו שמחליטים מי צריך להיבדק. לשם כך, ניתנה להם גישה לאפליקציית צוותי מד"א, על מנת שיוכלו לקבל את המידע הרפואי מהמוקד הישר לטלפון הנייד, באופן פשוט, יעיל ובטוח.
במגן דוד אדום השיקו גם שאלון דיגיטלי וגם שאלות ותשובות בנושא הקורונה, כל אלה בתוך יישומון (אפליקציית) "מד"א שלי". באמצעות מענה על השאלון, יכול כל אזרח להבין מה ההנחיות הנכונות לגביו, וכיצד עליו להתנהג ולהתנהל בנושא נגיף הקורונה. בשאלון הממוחשב יענה הפונה על שאלות שונות. בהתאם לתשובות, האפליקציה מכווינה באופן אוטומטי את הפונה לייעוץ טלפוני במוקד 101 של מד"א, או לחילופין להמשיך בשגרת חייו.
מנהל התקשוב במד"א, עדו רוזנבלט: "מוקד 101 של מד"א ערוך תמיד להתמודד עם מגוון תרחישים, ונוקט אמצעים נוספים שונים כאשר גובר באופן משמעותי העומס על המוקד ועל הצוותים. עובדים ומתנדבים רבים במגן דוד אדום, בהם אנשי הטכנולוגיה של הארגון, נרתמו בשבועות
האחרונים ועבדו ימים כלילות, על מנת להמשיך ולתת מענה מיטבי לכל אזרח, אם בנושא נגיף הקורונה ואם במקרי שגרה, בהם תאונות דרכים, פציעות שונות ומחלות".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "פעילותו של מגן דוד אדום, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מושתתת בשגרה, ועל אחת כמה וכמה בחירום, על היכולות של העובדים והמתנדבים שלנו ועל מסירותם הגבוהה. השמירה על מקצועיות ועל מענה מיטבי לכל אזרח מתאפשרת גם כעת, תחת העומס, רק בשל התמהיל המנצח של מקצועיות ומסירות אינסופית של אלפי אנשי מד"א בכל הארץ, יחד עם טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, אשר מפותחת בתוך הארגון. אני מודה לכל עובד ומתנדב במד"א, ולכלל הספקים אשר נרתמו על מנת לסייע לנו בכל הצרכים המקצועיים, אשר נובעים מהעלייה בהיקף הפעילות של מוקדי 101 של מד"א ברחבי הארץ".
צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.